عضو هیئت عامل سازمان خصوصی‌سازی گفت که این سازمان برای واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به نتایج قابل قبولی رسیده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، ابوالقاسم شمس عضو هیئت عامل سازمان خصوصی‌سازی درباره تاخیر در واگذاری سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در سال ۹۸ گفت: این دو شرکت فرهنگی و ورزشی در زمان انجام اقدامات لازم با مشکلاتی از قبیل تغییرات مدیریتی مواجه بودند که این موضوع باعث تاخیر در همکاری آنها شد، زیرا برخی از اقدامات را هیئت‌مدیره باید تصویب کند تا به مرحله اجرا در آید.

وی ادامه داد: با وجود همه مشکلات و حاشیه‌های موجود در این شرکت‌ها با همکاری وزارت ورزش و جوانان و جلسات برگزار شده به نتایج قابل قبولی رسیدیم. امیدواریم تکلیف این موضوع تا نیمه اول سال ۹۹ مشخص شود و از طریق عرضه اولیه در فرابورس، کشف قیمت صورت گرفته و عرضه‌های بلوکی در مراحل بعد صورت گیرد.

عضو هیئت عامل سازمان خصوصی‌سازی افزود: زمانی که بحث واگذاری دو باشگاه به صورت جدی مطرح و حتی آگهی شد، فقط بحث واگذاری برند همراه با دارایی بود و به هیچ عنوان مسئله واگذاری هر یک از شرکت‌های فرهنگی و ورزشی استقلال و پرسپولیس از طریق بازار سرمایه مطرح نشده بود اما از مهر سال ۹۸ نحوه واگذاری تغییر کرد و شرکت‌ها در حال واگذاری از طریق پذیرش در بازار سرمایه هستند.

شمس در پایان تاکید کرد: طبق مذاکرات صورت گرفته، اقدامات لازم در این زمینه در نیمه نخست سال جاری انجام شد و امیدواریم که کشف قیمت صورت گیرد. وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری این دو باشگاه بسیار پیگیر است و اقدامات مربوطه را تاکنون برای انجام هر چه سریع‌تر فعالیت‌ها انجام داده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.