سرمربی تیم ملی انگلیس قصد دارد مدافع این تیم را به خاطر حرکت جنجال‌‌آفرین اخیرش مجازات کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه دیلی‌استار انگلیس مدعی شده بی‌انضباطی اخیر کایل واکر در ایام تعطیلی لیگ برتر انگلیس به خاطر شیوع کرونا سرمربی او تیم ملی گرث ساوت‌گیت را به شدت عصبانی کرده است.

با توجه به شیوع کرونا در انگلیس و افزایش آمار ابتلا به این ویروس در جزیره، مقرراتی برای محدودسازی رفت و آمد و تجمعات پرخطر در این کشور در نظر گرفته شده است. با این حال واکر که این روزها از شرکت در بازی‌ها و تمرینات تیم فوتبال منچسترسیتی فارغ است، اقدام به برگزاری یک میهمانی در خانه‌اش کرد و از افرادی هم برای شرکت در این میهمانی دعوت به عمل آورد که خبط او را سنگین‌تر می‌کرد. نکته جالب درباره میهمانی جنجالی واکر این است که او تنها چند ساعت پس از انتشار یک پیام در صفحه شخصی‌اش برای دعوت از مردم به رعایت توصیه‌های بهداشتی و مقررات وضع شده برای مهار کرونا اقدام به برگزاری این میهمان کرد.

لو رفتن این میهمانی توسط نشریه سان، ضربه سنگینی به اعتبار و آبروی واکر در انگلیس و تمام دنیا زده و با وجود ابراز پشیمانی او، ظاهراً ساوت‌گیت قصد بخشیدن این بازیکن ۲۹ ساله را ندارد. طبق ادعای نشریه دیلی‌استار ساوت‌گیت برای مجازات واکر تصمیم گرفته که دیگر او را به تیم ملی انگلیس دعوت نکند.

واکر پیش از این به سبب درخشش مدافعانی مانند ترنت الکساندر آرنولد در لیورپول و آرون وان‌ بیساکا در منچستریونایتد، کار سختی برای رسیدن به ترکیب اصلی تیم ملی انگلیس داشت و اکنون با جنجالی که راه انداخته شاید مجبور شود که برای همیشه قید بازی در سه‌شیر را بزند حداقل تا زمانی که ساوت‌گیت سرمربی این تیم باشد.

واکر اما تنها از سوی ساوت‌گیت مجازات نخواهد شد، چرا که گفته می‌شود باشگاه منچسترسیتی علاوه بر جریمه نقدی، قصد دارد به شیوه‌ای دیگر مانند محرومیت از حضور در تیم اصلی نیز او را تنبیه کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.