پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: حاشیه‌ها و بدهی‌های تیم زیاد است و وزارت ورزش نباید مدیرعامل جدید را در میان انبوهی از مشکلات تنها بگذارد.

محمدرضا مهران پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظها داشت: انتخاب احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل استقلال را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم حالا که بعد از ماه‌ها این باشگاه صاحب مدیر عامل شد، مدیر جدید را در بین انبوهی از مشکلات تنها نگذارند.

وی اضهار داشت: به گمان من استقلال در سخت ترین مقطع تاریخی اش قرار دارد و بدهی های زیاد هر آن می‌تواند این باشگاه را به ورطه ورشکستگی ببرد. به همین دلیل می‌گویم سعادتمند به نوعی از خود گذشتگی انجام داد که مسئولیت این باشگاه را پذیرفت.

پیشکسوت آبی پوشان تاکید کرد: حالا که سعادتمند این مسئولیت را پذیرفته نباید او را در بین انبوهی از مشکلات و بدهی‌ها تنها گذاشت و بیشتر از همه وزارت ورزش باید به مدیر جدید باشگاه کمک کند. ما هم به عنوان پیشکسوت همواره سعی می‌کنیم تا جایی که از دست مان بر می‌آید از تیم خودمان حمایت کنیم.

مهران پور خاطرنشان ساخت: عمده مشکلات تیم استقلال در این مقطع پول است و پر واضح است که مدیرعامل جدید باید بتواند مشکلات مالی را مرتفع نماید. اما نه سعادتمند و نه هیچ فرد دیگری نمی‌تواند یک تنه بار این مشکلات را بر دوش بکشد.

هافبک پیشین آبی پوشان در خصوص لیگ نوزدهم و شرایط غیر قابل پیش بینی آن بیان داشت: من در مقام تصمیم گیری برای لیگ برتر نیستم. اما من هم مثل همه مردم در این کشور زندگی می‌کنم و از شرایطی که ویروس کرونا بر ما تحمیل کرده مطلع بوده و برای سلامتی خودم، خانواده‌ام و جامعه‌ام نگرانم. امیدوارم فدراسیون بهترین تصمیم را برای لیگ اتخاذ کند اما آنچه به نظر من می‌رسد این است که باید لیگ نوزدهم را کنسل کنیم و خیال همه باشگاه ها را از این بابت راحت نماییم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.