مدافع تیم فوتبال منچستریونایتد می‌گوید هفته‌های باقیمانده تا پایان فصل جاری لیگ برتر انگلیس نباید ادامه پیدا کند و اینکه او دوست ندارد در ورزشگاه‌های خالی از جمعیت بازی کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیگ برتر انگلیس به دلیل شیوع کرونا به حالت تعلیق درآمده است و مشخص نیست که این تعلیق تا چه زمانی ادامه داشته باشد به خصوص که شمار مبتلایان به این بیماری رو به افزایش است. این بلاتکلیفی در حالیست که تنها ۹ هفته دیگر به پایان لیگ باقی مانده است و تیم فوتبال لیورپول هم با ۲۵ امتیاز اختلاف نسبت به منچسترسیتی صدرنشین است و با کسب دو پیروزی دیگر می‌تواند قهرمانی‌اش را قطعی کند. با این حال لوک شاو، مدافع انگلیسی منچستریونایتد می‌گوید فصل جاری باید نیمه تمام رها و همه چیز از ابتدا شروع شود. در این صورت لیورپولی‌ها از کسب اولین قهرمانی‌شان در لیگ بعد از ۳۰ سال بازخواهند ماند.

لوک شاو در این باره گفت: اگر نتوانیم به بازی‌های‌مان ادامه دهیم، همه چیز باید لغو شود. حضور هواداران در ورزشگاه‌ها بسیار مهم است و حالا بیشتر از هر زمان دیگری شما می‌توانید این موضوع را درک کنید. به نظر من ورزش در واقع برای همین هواداران است. نمی‌دانم منظور مرا متوجه می‌شوید یا نه. منظورم من این است که اگر هواداران نباشند و هیچ تماشاگری نباشد که بازی شما را تماشا کند، نمی‌توانید نسبت به کاری که دارید انجام می‌دهید احساس خوبی داشته باشید به ویژه در روز بازی‌ها که هواداران فوق‌العاده ما را تشویق و به تیم کمک می‌کنند، حالا چه بازی خانگی باشد یا خارج از خانه. هواداران ما فوق‌العاده هستند و من احساس می‌کنم که آنها همیشه در کنارمان خواهند بود.

مسئولان سازمان لیگ برتر انگلیس اعلام کرده‌اند که مسابقات این تورنمنت تا آینده‌ای نامشخص تعلیق خواهد بود و هیچ برنامه‌ای هم برای از سر گرفتن آن در ابتدای ماه می وجود ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.