رئیس کمیته تعیین وضعیت گفت: توصیه ما به باشگاه‌ها این است که درصدد حل مشکلات قبلی باشند، نه تولید مشکلات جدید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، جمشید نورشرق درباره چالش‌های باشگاه‌های ایرانی در مواجهه با قرارداد بازیکنان خارجی اظهار داشت: توصیه کلی ما به باشگاه‌ها این است رقم قرارداد آنها واقعی باشد و با توجه به مشکلاتی که دارند درصدد حل مشکلات قبلی باشد و تولید مشکل جدید نکنند. راه رهایی از مشکلات هم همین است که متناسب با وضعیت مالی خود قرارداد ببندند و پایبند قرارداد باشند و مفاد آن را هم اجرا کند. همان‌طور که گفتم باید رقم قراردادها واقعی باشد.

رئیس کمیته تعیین وضعیت درباره اینکه به نظرش آیا نمی‌توان موقتاً مانع ورود مربی و بازیکنان خارجی به لیگ ایران شد تا مشکلات قبلی برطرف شود، گفت: اینها مسائلی است که باید در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با همراهی باشگاه‌ها سیاست‌گذاری شود. این چیزی نیست که بتوان ناگهانی در مورد آن تصمیم گرفت، حتماً نظرات موافق و مخالفی وجود دارد. همان‌طور که زمانی تصمیم گرفته شد ورود دروازه‌بان‌های خارجی به کشور ممنوع شود و مخالفان و موافقانی وجود داشت. این اتفاق نیاز به مطالعه دارد و باید با در نظر گرفتن ابعاد مختلف تصمیم‌گیری شود.

وی در پاسخ به این پرسش که فتح‌الله‌زاده گفته بود باشگاه استقلال حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بدهی به کمیته تعیین وضعیت دارد و آیا این موضوع صحت دارد یا خیر، گفت: در حال حاضر اطلاع دقیقی از وضعیت باشگاه خاصی ندارم و باید بررسی کنم، اما اگر فتح‌الله‌زاده چنین چیزی گفته، حتماً اشراف داشته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.