مدافع تیم فوتبال پارس‌جنوبی بر این اعتقاد است که تیم‌های لیگ برتری در خصوص تعطیل شدن مسابقات لیگ برتر با هم اختلاف نظر دارند.

فریبرز گرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در ارتباط با تعطیلی مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: با شیوع ویروس کرونا طبیعی بود که بازی‌ها تعطیل شود و لیگ‌های دنیا نیز با چنین وضعیتی مواجه هستند. با این شرایط فعلا به صورت انفرادی تمرین می‌کنیم و منتظریم که تکلیف بازی‌ها روشن شود. در حال حاضر بحث تعطیلی یا ادامه دادن به بازی‌ها پیش آمده و باید ببینیم چه تصمیمی در این زمینه گرفته خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا موافق تعطیلی بازی‌ها است؟» عنوان کرد: در این زمینه نمی‌توانم اظهار نظر خاصی داشته باشم و طبیعتا مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ می‌توانند بهترین تصمیم را بگیرند. با این حال باید بگویم که تیم‌ها در خصوص تعطیل کردن لیگ اختلاف‌نظر دارند. برخی تیم‌ها قبل از این تعطیلی شرایط خوبی داشتند و برخی تیم‌ها هم وضعیت مناسبی نداشتند، طبیعتا تصمیم‌گیری در این مورد سخت است و از طرفی این موضوع هم مطرح است که اگر لیگ را نیمه‌کاره تمام کنند آیا پرسپولیس را قهرمان اعلام خواهند کرد یا خیر.

گرامی ادامه داد: نکته مهم در این شرایط بحرانی، سلامتی انسان‌ها است و ادامه این شرایط مطمئنا کار را سخت‌تر خواهد کرد. اگر این وضعیت ادامه داشته باشد بعید نیست که لیگ برتر تعطیل شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.