عضو پیشین هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با اشاره به نامه‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت که برخی از ایران به AFC اطلاعات می‌دهند.

حمیدرضا آصفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره نامه‌های AFC در خصوص انتخاب مهدی محمدنبی به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال و اینکه آیا این مسئله دخالت در ریز کارهای فدراسیون است یا نه، اظهار داشت: فدراسیون فوتبال ما در این روزها ثبات لازم را ندارد و به همین دلیل AFC روی هر اتفاقی حساسیت نشان می‌دهد. اگر شرایط ما اینطور نبود، آنها حساس نمی‌شدند.

وی در مقایسه شرایط عجیب‌تر ابراهیم شکوری برای تصدی پست سرپرستی دبیرکلی که ۱۶ ماه پیش رقم خورده و هیچ حساسیتی هم برای AFC ایجاد نکرده بود، عنوان کرد: همانطور که گفتید، AFC پیش از این حساس نشده بود و به همین دلیل این شائبه به وجود می‌آید که برخی، اخبار داخلی فدراسیون را به AFC و فیفا ارسال می‌کنند که نمی‌خواهم درباره این موضوع بیشتر از این صحبت کنم.

عضو پیشین هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: فدراسیون شرایط خوبی ندارد، بی ثبات است، پول‌های ما در فیفا به خاطر تحریم‌ها وارد حساب فدراسیون نمی‌شود که به لحاظ مالی شرایط را سخت کرده و اگر مسئولان کشور بی توجه باشند، شرایط از این هم سخت‌تر می‌شود.

آصفی تاکید کرد: در شرایط فعلی، اعضای هیئت رئیسه، مجمع فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان باید هر چه زودتر درباره اساسنامه و اصلاحات آن تصمیم گیری کنند. به دلیل ویروس کرونا فوتبال تعطیل شده و آغاز رقابت‌های ملی و باشگاهی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، با این حال همین فرصت خوبی برای مجمع است تا درباره اساسنامه تصمیم درستی بگیرد.

وی درباره حضور نبی به عنوان دبیرکل در فدراسیون فوتبال و اینکه با برگزاری جلسه روز دوشنبه هیئت رئیسه انتخاب او نهایی خواهد شد، خاطرنشان کرد: آقای نبی گزینه خوبی برای این کار به شمار می‌رود و در سمت دبیرکلی هم بسیار با تجربه است. فکر می‌کنم ایرادی هم که AFC وارد کرده بود و حضور همزمان او در باشگاه پرسپولیس را ایراد می‌دانست، حل شده است. با مصوبه روز دوشنبه هیئت رئیسه هم فکر نمی‌کنم دیگر ایرادی در این خصوص وجود داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.