روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر با انتشار بیانیه‌ای، علیه هومن افاضلی سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم موضع‌گیری کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه شاهین شهرداری بوشهر بیانیه‌ای علیه هومن افاضلی، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم صادر کرد که به شرح زیر است:

آقای افاضلی، لطفاً اندکی تامل

چند مدتی است که هومن افاضلی در دفعات متعدد، خطاب به سازمان لیگ اعلام می‌دارد که تکلیف لیگ برتر را مشخص کنید و تیمی را قهرمان اعلام و دو تیم انتهای جدول را سقوط دهید.

جناب افاضلی همانطور که می‌دانید فاصله امتیازات هفت تیم پایین جدول بسیار نزدیک است و ۹ بازی باقی مانده، حالا شما چطور به خود اجازه می‌دهید به صراحت دو تیم را سقوط دهید و بطور مکرر این اظهارات غیرکارشناسانه را تکرار می‌کنید و تیم هم‌استانی (شاهین شهرداری بوشهر) را هر بار بدون در نظر گرفتن احساسات هواداران پرشمار تیم بوشهری سقوط می‌دهید؟

جهت اطلاع، تیم پارس جنوبی جم اکثراً امتیازات خود را در زمان کادر فنی قبلی دریافت کرد و اینکه تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و پارس جنوبی جم سرمایه‌های ورزشی استان هستند که هواداران بی‌شماری نیز دارند و مردم این دو شهر با هم دوست و برادر هستند. پس خواهشاً در نوع گفتار و مصاحبه‌های خود دقت لازم را به خرج دهید و اجازه دهید سازمان لیگ با مشورت با باشگاه‌ها و کارشناسان امر، تصمیمی منطقی اتخاذ کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.