مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال برزیل، لیونل مسی را بازیکن بهتری نسبت به کریستیانو رونالدو می‌داند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کاکا که بین سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳ در کنار کریستیانو رونالدو در رئال مادرید بازی می‌کرد، انتخابش در بین دو فوق‌ستاره حال حاضر فوتبال جهان، لیونل مسی آرژانتینی از بارسلونا است که تاکنون ۶ توپ طلا کسب کرده و از این حیث یک توپ طلا بیشتر از فوق‌ستاره پرتغالی یوونتوس دارد.

برنده توپ طلا در سال ۲۰۰۷ در پرسش و پاسخ زنده با کانال فیفا در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» در پاسخ به این پرسش که «از بین رونالدو و مسی کدام را انتخاب می‌کنی؟»، گفت: من با کریستیانو رونالدو همبازی بوده‌ام و باید بگویم که او واقعاً بازیکنی فوق‌العاده است، اما من لیونل مسی را انتخاب می‌کنم. لئو یک نابغه و یک استعداد ناب است. سبکی که او بازی می‌کند باورنکردنی است.

کاکا صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: کریستیانو یک ماشین است. او نه‌تنها قدرتمند، قوی و سریع است، بلکه از ذهنیت بسیار قوی هم برخوردار است. رونالدو همیشه می‌خواهد بازی کند و به پیروزی برسد. اینکه او می‌خواهد بهترین باشد و این فوق‌العاده‌ترین ویژگی کریس است. در تاریخ فوتبال قطعاً مسی و رونالدو جزو پنج بازیکن برتر هستند. ما خوش‌شانس هستیم که قادر به دیدن بازی این دو بوده‌ایم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.