یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید نظر مثبتی روی مدیرعامل جدید آبی پوشان پایتخت دارد.

به گزارش ایسنا، دیروز (دوشنبه) با اعلام رسمی وزارت ورزش و جوانان، احمد سعادتمند به طور رسمی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه فوتبال استقلال معرفی شد.

جعفر مختاری‌فر، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تغییر کادر مدیریتی آبی پوشان پایتخت و حضور احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل این تیم اظهار کرد: نظر من نسبت به آقای سعادتمند مثبت است و به نظر من ایشان می‌تواند مشکلات باشگاه استقلال را حل کنند.

او افزود: در دوران مدیریت امیرحسین فتحی حاشیه‌های زیادی وجود داشت و من آرزو می‌کنم آقای سعاتمند مثل فتحی حاشیه خاصی نداشته باشد و بتواند عملکرد خوبی از خودش ارائه دهد.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که کادر مدیریتی جدید می‌تواند بدهی‌های استقلال را پرداخت کنند؟ خاطرنشان کرد: به نظر من بدهی‌های استقلال پرداخت می‌شود. شاید این مساله نیاز به زمان داشته باشد اما بالاخره کادر مدیریتی جدید برعکس مدیران قبلی این توانایی را دارد که بتواند مشکلات و بدهی‌های استقلال را پرداخت کند.

مختاری‌فر درباره حاشیه‌ها و اختلافاتی که میان فرهاد مجیدی و کادر جدید مدیریتی وجود دارد خاطرنشان کرد: من امیدوارم این مشکلات هر چه سریع‌تر برطرف بشود و حاشیه دیگری به وجود نیاد. چون این مسائل به تیم لطمه میزند و امیدوارم در ادامه این مسائل هیچ کسی ضربه نخورد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.