باشگاه یوونتوس قصد دارد در پایان فصل جاری شانس خود را برای به خدمت گرفتن مدافع مراکشی رئال مادرید بیازماید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، براساس گزارش پایگاه خبری «کالچو مرکاتو» ایتالیا، باشگاه یوونتوس نسبت به جذب اشرف حکیمی علاقه‌مند است و مدافع مراکشی تیم فوتبال رئال مادرید تبدیل به یکی از اهداف اصلی این باشگاه ایتالیایی در فصل نقل‌وانتقالات پیش رو شده است.

مدیران باشگاه یوونتوس، اشرف حکیمی را گزینه خوبی برای قرار دادن در پست دفاع راست تیم تحت‌هدایت مائوریتزیو ساری می‌ببیند، این در حالی است که راه‌راه پوشان تورین پس از جدایی دنی آلوز از این تیم در سال ۲۰۱۷ مشکلاتی در این پست داشته‌اند.

حکیمی ۲۱ ساله که در تابستان ۲۰۱۸ با قرارداد قرضی دو ساله از رئال مادرید به بوروسیا دورتموند پیوست، قرارداد قرضی‌اش با این باشگاه آلمانی در پایان فصل جاری به پایان خواهد رسید. باشگاه چلسی هم وضعیت این بازیکن را زیرنظر دارد و رقیب یووه در این راه است.

این مدافع مراکشی اخیراً گفته بود: رئال مادرید باشگاهی است که من آن را خانه صدا می‌زنم. من واقعاً از حضورم در رئال مادرید لذت می‌بردم و بازی‌های زیادی در آنجا انجام دادم. اگر رئال بخواهد که به سانتیاگوبرنابئو برگردم، این را کار را خواهم کرد، اگر هم که نخواهد فصل دیگری از دوران حرفه‌ا‌ی‌ام را با باشگاه فوق‌العاده دیگری آغاز خواهم کرد.

حکیمی ۲۱ ساله که تاکنون در ۶۵ بازی از رقابت‌های مختلف برای دورتموند ۱۰ گل به ثمر رسانده است، ۲۸ بازی ملی هم با پیراهن مراکش در کارنامه‌اش به ثبت رسیده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.