مهاجم پیشین رئال مادرید معتقد است فوق‌ستاره کنونی تیم فوتبال بارسلونا بهتر از دیه‌گو مارادوناست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتونیو کاسانو که خود بین سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۸ عضو رئال مادرید بود و به این تیم برای کسب قهرمانی لالیگا در فصل ۰۷-۲۰۰۶ کمک کرد، در گفت‌وگو با نشریه ایتالیایی «کوریره دلو اسپورت» در مقایسه دیه‌گو مارادونا و فوق‌ستاره کنونی بارسلونا گفت: مارادونا در گذشته به مدت چهار یا پنج سال کارهایی را کرد که هیچ‌کس هرگز ندیده بود، اما مسی همان کارها را برای ۱۵ سال است که انجام می‌دهد. لئو آمار ۷۱۰ گل و ۳۰۰ پاس گل را از خود برجای گذاشته است. وقتی مسی در ترکیب قرار می‌گیرد، بازی شروع نشده تیمش یک بر صفر در نتیجه پیش است. مارادونا باید بپذیرد که کسی هست که او را کنار زده است.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا در بخش دیگری از صحبت‌هایش در تمجید از اسطوره برزیلی پیشین رئال مادرید یادآور شد: یادم می‌آید در یک بازی ما یک بر صفر در نتیجه عقب بودیم، کل ورزشگاه برنابئو هم ما را به خصوص رونالدو را هو می‌کردند. بین دو نیمه سرمربی می‌خواست رود فن‌نیستلروی را جانشین رونالدو کند، اما او به سرمربی گفت «نه، این کار را نکن، اگر دو گل نزدم من را پس از ۱۵ دقیقه تعویض کن». ۱۵ دقیقه از نیمه دوم گذشت و ما با گل‌های رونالدو با نتیجه ۲ بر صفر پیش افتادیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با خودم می‌گفتم که اگر خدای فوتبال وجود داشته باشد، آن رونالدوست، اما سپس متوجه شدم که لیونل مسی از او هم بالاتر است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )