باشگاه ناپولی ایتالیا به طور جدی وضعیت سردار آزمون را زیر نظر گرفته و قصد دارد مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت را به خدمت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت ایتالیایی «spazionapoli.it» با انتشار گزارشی نوشت: باشگاه ناپولی به شدت به دنبال به خدمت گرفتن سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت است. مسئولان این باشگاه ایتالیایی تماس‌های خود را برای آغاز مذاکرات به منظور به خدمت گرفتن این بازیکن آغاز کرده‌اند.

باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ برای فروش مهاجم ایرانی‌اش به پیشنهادهایی توجه می‌کند که از ۲۵ میلیون یورو شروع شوند. در حقیقت این رقمی است که این باشگاه روسی برای فروش بمب افکن خود تعیین کرده است. در حال حاضر خط حمله ناپولی جای خالی برای حضور سردار آزمون ندارد، مگر اینکه کسی قربانی شود و در لیست فروش قرار بگیرد. با این حال تضمینی وجود ندارد که این مهاجم ایرانی ثابت کند که می‌تواند برگ برنده‌ای برای آبی‌پوشان ناپل باشد. هزینه این انتقال مقرون به صرفه است، اما باید دید که ناپولی با چه مبلغی برای جذب این مهاجم ایرانی یورش خواهد برد.

این سایت ایتالیایی در ادامه با ارائه یک بیوگرافی کوتاه از سردار آزمون و اشاره به انتقال ۱۲ میلیون یورویی‌اش از روبین کازان به زنیت و به ثمر رساندن ۱۰ گل در ۲۱ بازی لیگ برای این تیم روسی در فصل جاری، در ادامه گزارش خود نوشته است: سردار آزمون می‌تواند گزینه درستی برای جانشینی آرکادیوش میلیک باشد، مهاجمی که زمزمه جدایی‌اش از ناپولی به گوش می‌رسد. این مهاجم ایرانی از قد و قامت خوبی برخوردار است و بالاتر از آن نشان داده که حضوری موثر در محوطه جریمه حریف دارد.

به گزارش تسنیم، در حال حاضر علیرضا جهانبخش گرانقیمت‌ترین بازیکن تاریخ ایران با انتقال ۲۰ میلیون یورویی‌اش از AZ آلکمار به برایتون، به شمار می‌رود. در صورتی که سردار آزمون در ازای ۲۵ میلیون یورو راهی ناپولی شود، این عنوان به او خواهد رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.