مهاجم انگلیسی شیاطین سرخ خبر داد تا بازگشت به تمرینات منچستریونایتد فاصله زیادی ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مارکوس رشفورد که به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر از اواسط ماه ژوئن به دور از ترکیب منچستریونایتد قرار دارد، اکنون پیشرفت قابل‌توجهی در فرایند ریکاوری‌اش حس می‌کند و امیدوار است بتواند پس از طی شدن بحران موجود در نتیجه شیوع ویروس کرونا (کووید ۱۹) به تمرینات شیاطین سرخ بازگردد.

رشفورد ۲۲ ساله در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» گفت: حالا حس بهتری دارم. چند روز دیگر باید از کمرم اسکن گرفته شود تا مشخص شود که مصدومیتم بهتر شده است یا خیر، اما حالا نسبت به دو سه هفه پیش در وضعیت خیلی بهتری هستم. احساس می‌کنم حالا ۱۰ برابر بهتر هستم. حالا برایم مهم این است که خودم را برای بازگشت به تمرینات آماده کنم و سپس بتوانم برای تیم دوباره بازی کنم. اکنون در وضعیت بهتری قرار دارم و نسبت به یک ماه قبل خوشحال‌تر هستم و اوضاع مثبت به نظر می‌آید.

مهاجم انگلیسی شیاطین سرخ همچنین با اشاره به وضعیت به وجود آمده در نتیجه شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: هرکسی هر طور که می‌تواند با شرایط موجود کنار می‌آید. من هم برنامه ریکاوری‌ام را در خانه انجام می‌دهم، در کنارش کتاب می‌خوانم، برنامه تلویزیونی می‌بینم و هر کاری که باعث شود زمان بگذرد را انجام می‌دهم. در خانه اما واقعاً نمی‌شود آن کارهایی را که ما در رختکن و در تیم انجام می‌دادیم، انجام دهیم، از این رو سعی نمی‌کنم کار خیلی سطح بالایی انجام دهم.

وی افزود: به خاطر مصدومیتی که داشتم زمان زیادی برای استراحت کردن داشتم، اما خوش‌شانس هستم که در خانه دوچرخه‌ای دارم. با این وجود این خیلی در برنامه‌های روزانه من تأثیر نگذاشته است و هنوز هم می‌توانم برنامه‌های روزانه‌ام را طبق روال گذشته انجام دهم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.