انتشار مجدد یک مصاحبه از دوران نوجوانی اسطوره بارسلونا، حاوی نکات جالبی بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، انتشار مصاحبه قدیمی لیونل مسی با یکی از نشریات محلی روزاریو (زادگاه ستاره آرژانتینی) چند ماه پیش از ترک آرژانتین و رفتن به بارسلونا بازتاب جالبی داشته است.

بر این اساس در آرژانتین اولین مصاحبه تاریخ لیونل مسی با یک نشریه ورزشی را منتشر کرده‌اند.در آن مقطع مسی بهترین بازیکن تیمش بود و البته کسی تصور نمی‌کرد او روزی تبدیل به بهترین بازیکن دنیا خواهد شد. رویای مسی ۱۳ ساله بازی برای نیولز اولدبویز در دسته اول آرژانتین و رسیدن به پیراهن تیم ملی آرژانتین بود. او قطعا خودش هم تصور نمی‌کردکه روزی به اسطوره‌ای برای هواداران بارسا تبدیل شود و به ۶ توپ و کفش طلا برسد.

کمی بعد از این مصاحبه در سال ۲۰۰۰ مسی راهی بارسلونا شد و در آکادمی لاماسیا به فوتبالش ادامه داد. حتی در لاماسیا هم کسی نمی‌توانست ادعا کند این نوجوان شکننده آرژانتینی روزی به ناجی آبی و اناری‌ها تبدیل خواهد شد.

او در این مصاحبه الگوهای خودش را اول پدرش، خورخه و سپس کلودیو، پدرخوانده‌اش نامید. مسی نوجوان بهترین تیم را نیوزاولدبویز، سرگرمی‌اش را گوش دادن به موسیقی و برنامه محبوب خودش را «پریمیسیاس» نامید. مسی از هندبال به عنوان دومین ورزش محبوبش پس از فوتبال نام برد و مرغ با سالسا را غذای مورد علاقه خودش دانست. خاطره خوب لیونل، اولین قهرمانی با تیم زیر ۱۰ سال نیولز و غم بزرگش مرگ مادربزرگش بود و البته باشگاه خودش ( نیوولزاولدبویز) را به عنوان مهم‌ترین عشق زندگی‌اش نام برد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.