معاون حقوقی ماشین‌سازی می‌گوید با کمک هوشنگ نصیرزاده، بین باشگاه ماشین‌سازی و وکیل دخسوس توافقی صورت گرفت و این بازیکن قبول کرد که طلبش را قسطی دریافت کند.

علی ثابت قدم، معاون حقوقی باشگاه ماشین‌سازی در خصوص بدهی این باشگاه به فرناندو دخسوس دروازه‌بان سابق تیم تبریزی و محرومیت سبزپوشان از سه پنجره نقل و انتقالات اظهار کرد: ما قرارداد سه ساله با این بازیکن داشتیم که در طول این سه سال، دخسوس پول‌هایی نیز دریافت کرد و تنها حدود ۱۶۰ هزار دلار آن باقی مانده بود. متاسفانه او به دلیل این بدهی به فیفا اعتراض کرد اما در دوره مدیریت نصیرزاده مشکل او حل شد.

وی ادامه داد: مدیریت عامل وقت یعنی هوشنگ نصیرزاده جلسه‌ای را با مدیربرنامه و وکیل این بازیکن گذاشت و توافق‌نامه‌ای بین این دو امضا شد و حتی قسط اول طلب دخسوس برای این بازیکن واریز شد. متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا و حواشی مختلف در دنیای فوتبال، نامه وکیل دخسوس دیر برای فیفا ارسال شد و حالا قرار است بعد از این نامه، پنجره‌های نقل‌ و انتقالات ماشین‌سازی برای دخسوس باز شود. البته هنوز این پنجره‌ها برای طلب شیمبا بسته است اما مشکل دخسوس حل شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.