روزنامه الوطن قطر گزارشی درباره ۲ جلسه سرنوشت‌ساز کنفدراسیون فوتبال آسیا با نمایندگان غرب این قاره جهت تعویق لیگ قهرمانان و انتخابی جام جهانی منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه الوطن قطر، آسیا منتظر نتیجه نشست فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا در زوریخ جهت تعویق رقابت‌های لیگ قهرمانان و دیدارهای انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به خاطر شیوع ویروس کرونا است. انتظار می‌رود این تعویق تا زمان رسیدن قاره آسیا به یک وضعیت روشن در قبال ویروس کرونا که مشخص نیست ادامه یابد. به ویژه اینکه بسیاری از کشورهای اروپا و سایر نقاط جهان به همین خاطر رقابت‌های ورزشی خود را لغو و به زمان دیگری موکول کردند.

بر اساس این گزارش، وضعیت رقابت‌های آسیایی نیز با نشست روز جمعه نمایندگان غربی کنفدراسیون فوتبال آسیا شامل ایران، قطر و عراق در دوحه مشخص می‌شود. بلافاصله دومین نشست غرب آسیا با حضور کشورهای امارات، عربستان، ازبکستان و اردن روز شنبه به میزبانی امارات تشکیل خواهد شد. در این نشست‌ها موضوع شیوع ویروس کرونا و تقویم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. پیش از این نمایندگان شرقی کنفدراسیون فوتبالب آسیا با تعویق این رقابت‌ها پس از جلسه امروز AFC با فیفا موافقت کرده بودند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.