کنفدراسیون فوتبال آسیا، زمان دیدارهای لغو شده مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق و تاریخ جدید مراحل حذفی را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت رسمی کنفدراسیون آسیا (AFC) اعلام کرد دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که قرار بود در ماه‌های مارس و آوریل برگزار شود و امکان برگزاری آنها وجو ندارد، به ماه‌های می و ژوئن منتقل شد.

نشست نمایندگان انجمن‌های عضو منطقه شرق آسیا و نمایندگان باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا برگزار و تصمیم بر طولانی شدن مراحل حذفی مسابقات برای برگزاری همه دیدارها گرفته شد. به این ترتیب مقرر شد بازی‌های لغو شده مسابقات در روزهای ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت (هفته سوم)، ۶ و ۷ خرداد (هفته چهارم)، ۲۷ و ۲۸ خرداد (هفته پنجم) و ۳ و ۴ تیر (هفته ششم) برگزار شود.

تصمیم‌گیری درباره مسابقات مرحله گروهی مربوط به مسابقات شرق آسیاست. قرار است روز شنبه آینده نشست اضطراری با حضور نمایندگان باشگاه‌های غرب آسیا برگزار و در این باره تصمیم‌گیری شود.

در صورتی که دو تیم یک مسابقه برای تاریخ اعلام شده به توافق برسند و نیز در صورت موافقت AFC، بازی‌ها در موعد مقرر برگزار می‌شود. برنامه کامل بازی‌ها روز ۲۶ اسفند اعلام خواهد شد.

دیدارهای مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌ها به روزهای ۲۱ و ۲۲ مرداد (دور رفت) و ۴ و ۵ شهریور (دور برگشت) منتقل می‌شود. بازی‌های یک‌چهارم نهایی در ۲۵ و ۲۶ شهریور (دور رفت) و ۸ و ۹ مهر (دور برگشت) برگزار می‌شود. مرحله نیمه‌نهایی نیز ۲۹ و ۳۰ مهر (دور رفت) و ۶ و ۷ آبان (دور برگشت) برگزار خواهد شد. راه‌یافتگان به فینال هم در همان تاریخ قبلی یعنی ۲ و ۸ آذر به مصاف هم می‌روند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.