سرمربی پارس جنوبی جم گفت: امروز ما بُردیم و تراکتور نتوانست امتیاز کسب کند و به همین خاطر فشار بر روی آقای الهامی زیاد است و من خرده نمی گیرم؛ شاید من هم روزی بازنده شوم و تحت این فشار حرفی بزنم و گله مند باشم.

هومن افاضلی بعد از پیروزی تیمش در برابر تراکتور در جمع خبرنگاران عنوان کرد: باید از مسئول چمن ورزشگاه و کسانی که در این رابطه زحمت می کشند تشکر کنم.

وی افزود: متاسفانه برگزاری یک مراسم باعث خرابی چمن شد اما زحمت کشیدند و آن را به بازی رساندند. موضوع بعد غیبت تماشاگران بود که ما پس از ۳ بازی خارج از خانه طی هفته های اخیر امیدوار بودیم پیش چشم تماشاگران بازی کنیم و باید بگویم که فوتبال بدون هوادار معنا ندارد.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم اظهار کرد: خوشحالم که بازی را بردیم اما ناراحت هستم که نتوانستیم در کنار هواداران جشن بگیریم، من امیدوارم که خیلی زود این بحران حل شود.

افاضلی با اشاره به انتقاد سرمربی تیم تراکتور بیان کرد: باید بگویم تراکتور یکی از بهترین تیم های لیگ است و بازیکنان فوق العاده ای دارد. من با بسیاری از آنها در تیم ملّی و المپیک کار کرده ام و فوتبالیست های قابل و همچنین یک مربی جوان و خوب دارد.

وی ادامه داد: به هر حال کسی که در فوتبال برنده می شود خوشحال و تیمی که باخته هم ناراحت است. امروز ما بُردیم و تراکتور نتوانست امتیاز کسب کند و به همین خاطر فشار بر روی آقای الهامی زیاد است و من خرده نمی گیرم؛ شاید من هم روزی بازنده شوم و تحت این فشار حرفی بزنم و گله مند باشم.

به گزارش ایسنا، سرمربی پارس جنوبی جم تاکید کرد: از تیم داوری هم باید تشکر کنم که منصفانه سوت زدند. البته شاید در بعضی صحنه‌ها می توانستند تصمیم بهتری بگیرند. ما در انتهای هر دو نیمه صاحب موقعیت بودیم اما سوت پایان بازی زده شد، اما این شرایط را می‌پذیرم و به آنها احترام می‌گذارم. برای تیم بزرگ تراکتور هم آرزوی موفقیت می کنم. هومن افاضلی گفت: امیدوارم که روند تیم در کسب نتیجه ادامه داشته باشد و آنها موفق به کسب امتیازات بقا شوند. ما در بازی قبلی هم این نمایش را داشتیم اما متاسفانه از فرصت هایمان استفاده نکردیم. در این بازی هم فرصت های خوبی داشتیم، بعد از گل شدن توپ و در ادامه تمرکز خوبی داشتیم. ما دنبال این هستیم تا در هر بازی بهتر شویم، این سبک بازی ما ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در نیم فصل اول یک برد داشتیم و تلاش ما این است که فاصله بین بردها را کمتر کنیم. در نیم فصل دوم باید بیشتر برنده باشیم و من امیدوارم که این روند رو به رشد ادامه داشته باشد.

به گزارش ایسنا، نشست خبری قبل -دیروز- و بعد از بازی -امروز پس از بازی تراکتور و پارس جنوبی جم- هومن افاضلی، سرمربی تیم پارس جنوبی جم به دلیل تحریم خبرنگاران برگزار نشده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.