یک فرد که مظنون به هک کردن نامه‌های الکترونیک سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال منچسترسیتی بود، دستگیر شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه سان انگلیس، پلیس شهر منچستر یک فرد ۳۰ ساله را که گفته می‌شود اقدام به هک حساب کاربری شخصی پپ گواردیولا کرده و به ایمیل‌های دسترسی پیدا کرده است، بازداشت کرد.

طبق گزارش سان، این ایمیل‌ها درباره نقل‌وانتقالات و ارقام مربوط به قرارداد بازیکنان بوده است. سال ۲۰۱۷ اعلام شد که گواردیولا از سوی یک مرد که از او ۱۰۰ هزار یورو پول خواسته تا اطلاعات محرمانه‌اش را فاش نکند مورد اخاذی واقع شده است.

یکی از سخنگویان اداره پلیس شهر منچستر در این باره گفت: پلیس منچستر در حال تحقیقات راجع به اتهاماتی است که درباره یک مورد سوءاستفاده کامپیوتری از گزارشی شده است. یک فرد ۳۰ ساله که مظنون به ارتکاب این تخلف بوده هم دستگیر شده است. او البته به صورت مشروط آزاد شده است.

در همین حال باشگاه منچسترسیتی هم با انتشار بیانیه‌ای نسبت به این موضوع واکنش نشان داده است. در این بیانیه آمده است: «ما دو سال پیش به همکاری‌مان با این مشاور و شرکتی که با آن قرارداد داشت، خاتمه داده بودیم، اما از تخلفات جدی او در مدت همکاری‌اش با ما برای سوءاستفاده‌های سودجویانه بعدی انجام داده بود، اطلاع نداشتیم. اینکه سیستم فناوری اطلاعات ما در سال‌های اخیر چندین بار هدف حملات مجرمانه واقع شده، یک مسئله جدی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.