مهاجم تیم فوتبال شهر خودرو مشهد گفت: بالاخره پس از ۹ سال توانستم مطالباتم را از باشگاه پرسپولیس دریافت کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار از روز نخست هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز پنجشنبه در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی بین تیم های پرسپولیس و شهرخودرو برگزار شد که این بازی با برتری ۳ بر یک سرخپوشان به پایان رسید. وحید امیری (۹)، بشار رسن (۱۶) و مهدی ترابی (۶۴ - پنالتی) برای پرسپولیس و فرشاد فرجی (۵۲) برای شهر خودرو گل زدند.

محمد قاضی گفت: شروع خوبی در این بازی داشتیم و حتی می توانستیم در دقایق ابتدایی به گل دست پیدا کنیم اما متاسفانه بعد از دریافت گل اول تا حدودی شرایط تیم به هم ریخت و گل دوم را هم دریافت کردیم البته یک گل را جبران کرده اما به دلیل نبود چند بازیکن کلیدی مان به خاطر محرومیت نتوانستیم بازی را با تساوی به پایان برسانیم.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می شود که دست هایی در کار است که پرسپولیس قهرمان شود گفت: وقتی صحبت هایی در این باره شنیده می شود نشان می دهد احتمالا چنین چیزی صحت دارد، این روزها حس بدی به وجود آمده که همه اعتقاد دارند پرسپولیس یک تیم حکومتی است و همین مساله باعث شده این تیم چند سال قهرمان شود

وی ادامه داد: من بعد از ۹ سال توانستم بالاخره مطالباتم را از پرسپولیس بگیرم، اگرچه ارزش پول آن زمان با الان خیلی فرق کرده ولی بالاخره توانستیم مطالبات مان را دریافت کنیم.

محمد قاضی با انتقاد از شرایطی که برای شهر خودرو به وجود آمد گفت: چرا باید دو شب قبل از بازی دو بازیکن کلیدی ما محروم شوند؟ این نشان دهنده چیست؟ شاید به این نتیجه برسیم که حرف هایی که درباره پرسپولیس گفته می شود صحت دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مطمئنا شهر خودرو در بازی های آینده عملکرد بهتری خواهد داشت و موقعیتش را در جدول بهتر خواهد کرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۸ )