باشگاه گیتی‌پسند اصفهان از لغو دیدار تیم فوتسال این باشگاه مقابل سن‌ایچ ساوه، به دلیل انصراف تیم ساوه‌ای خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی باشگاه گیتی‌پسند اصفهان، با انصراف رسمی تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه از دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال مقابل گیتی‌پسند و اعلام سازمان لیگ فوتسال، دیدار این دو تیم به صورت رسمی لغو شد.

پیش از این قرار بود گیتی‌پسند در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال، از ساعت ۱۶ روز شنبه ۱۰ اسفند در سالن پیروزی اصفهان، میزبان سن‌ایچ ساوه باشد.

بدین ترتیب و مطابق مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال، رأی این دیدار برگزار نشده از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال صادر می‌شود.

به گزارش تسنیم، دیدار رفت دو تیم با برتری ۷ بر ۴ گیتی‌پسند خاتمه یافت که در صورت عدم برگزاری بازی برگشت، تیم اصفهانی به فینال لیگ برتر فوتسال صعود می‌کند.

این در حالی است که سرمربی سن‌ایچ، این موضوع را قطعی نمی‌داند. جواد اصغری‌مقدم، سرمربی تیم سن‌ایچ ساوه در این باره به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: هنوز این تصمیم قطعی نشده و قرار است مدیرعامل باشگاه تصمیم نهایی را بگیرد. دلیل این تصمیم، شیوع ویروس کروناست و ما نگرانیم که اتفاقی برای اعضای تیم نیفتد. احتمال سفر ما به اصفهان سفر کنیم، زیاد است. با این حال همه چیز امشب مشخص می‌شود و چیزی قطعی نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.