مهرداد کریمیان، سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر اعتقاد دارد سازمان لیگ فوتبال باید نگرش جدی‌تری نسبت به شیوع ویروس کرونا داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اهواز، مهرداد کریمیان در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: بازی بسیار سختی داریم. فولاد تیم قابل احترامی است و منطقی بازی می‌کند. ما هم روند بسیار خوبی داشتیم و سه پیروزی متوالی کسب کردیم.

وی شرایط شاهین شهرداری بوشهر را خوب دانست و گفت: باشگاه به خوبی به تیم رسیدگی کرده و پاداش‌ها را به موقع پرداخت کرده است. فکر می‌کنم بازی خیلی خوبی را برگزار کنیم. مصدومان زیادی داریم و این اتفاق گریبان‌گیر ما شده است، اما سایر بازیکنان بسیار خوب تمرین کرده‌اند و می‌توانند به ما کمک کنند تا با دست پُر به بوشهر برگردیم و دل مردم این استان را شاد کنیم.

مربی شاهین شهرداری بوشهر با تمجید از بازیکنانی که در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل به این تیم آمده‌اند، تصریح کرد: با یارگیری بسیار خوبی که در نیم‌فصل داشتیم، توانستیم بازیکنان موردنظر خود را جذب کنیم و این خیلی به تیم کمک کرد. با روند صعودی که میشو در دستور کار داشت، کار فنی و تمرینات خوب او توانستیم پیشرفت ملموسی داشته باشیم. تیم از لحاظ انگیزه، شرایط خیلی خوبی پیدا کرده و این مزید بر علت شد تا نتایج خوبی کسب کنیم.

کریمیان درباره ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال با وجود شیوع ویروس کرونا در کشور بیان کرد: سازمان لیگ باید نگرش دقیق‌تری نسبت به این موضوع داشته باشد. به خصوص برای تیم‌های میهمان مانند ما که با حمل و نقل عمومی، یعنی اتوبوس به اهواز آمدیم. حمل و نقل و اسکان ممکن است باعث انتقال ویروس شود و شرایط سختی داریم.

«مدیران سازمان لیگ که مصر هستند مسابقات را برگزار کنند، باید پاسخگو باشند.»، وی ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: مردم از شیوع ویروس پیشگیری و کمتر در اماکن عمومی حاضر می‌شوند. بازیکنان و مربیان هم باید چنین شرایطی داشته باشند و اگر ویروس در ورزشگاه‌ها سرایت کند، شرایط خیلی جدی می‌شود. خیلی بهتر است تا عادی شدن شرایط، مسابقات لیگ برتر تعطیل شود.

مربی شاهین شهرداری بوشهر در مورد برنامه این تیم در تعطیلات مسابقات لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: در وقفه‌ای که ایجاد شد، دو بازی دوستانه خوبی برگزار کردیم و تعدادی از مصدومان برگشتند. باشگاه و شورای شهر بوشهر به ما کمک کردند و بیش از ۵۰ درصد از قرارداد اعضای تیم پرداخت شده است. شرایط نرمالی داریم و باشگاه، به موقع پاداش‌های ما را داده است. این موضوع تأثیرگذار بوده تا نتایج بهتری کسب کنیم و به روند فعلی ادامه دهیم.

کریمیان درباره غایبان شاهین شهرداری بوشهر مقابل فولاد خوزستان گفت: بازیکن محروم نداریم، اما چند بازیکن کلیدی ما مصدوم هستند. صارمی، بحرانی، احمدی و محمودی مصدومیت جدی دارند و آنها را نداشتیم. یکی دو بازیکن هم سرماخوردگی جزئی داشتند. ما پیش‌تر سرماخوردگی موجود در اردو را کنترل کردیم، اما با توجه به شیوع ویروس کرونا، باید جدی‌تر به این موضوع بپردازیم. سایر بازیکنان آماده مسابقه هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.