علی نعمتی، مدافع تیم فوتبال شهر خودرو مدعی است که آنها می‌توانند در ورزشگاه آزادی از پرسپولیس امتیاز بگیرند.

علی نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم از آمادگی تیم فوتبال شهر خودرو برای رویارویی با پرسپولیس یاد کرد و گفت: در بازی قبلی یک برد مهم را برابر نفت مسجدسلیمان به دست آوردیم تا شرایط‌مان در جدول بهتر شود. در حال حاضر هم از لحاظ روحی و روانی آماده بازی با پرسپولیس هستیم و تمرینات خوبی را هم انجام دادیم.

وی با اشاره به مصاحبه‌های بازیکنان و مربیان لیگ برتری که خواهان لغو بازی‌های لیگ برتر شده‌اند، خاطر نشان کرد: خیلی‌ها چنین موضعی دارند و منتظرند تا بازی‌ها تعطیل شود. طبیعتاً برگزاری مسابقات با این وضعیتی که ایجاد شده، خیلی سخت است، الان هم مدارس، دانشگاه‌ها، اداره‌ها و تقریباً همه جا تعطیل شده است، غیر از فوتبال که هنوز چیزی در مورد تعطیلی بازی‌ها اعلام نکرده‌اند. ما هم طبق برنامه قرار است امروز (چهارشنبه) برای بازی با پرسپولیس به تهران بیاییم و با این شرایط بعید است که بازی‌ها را لغو کنند.

مدافع تیم فوتبال شهر خودرو در مورد دیدار تیمش مقابل پرسپولیس و تقابل با یحیی گل‌محمدی، مربی سابق شهر خودرو، خاطرنشان کرد: طبیعتاً این موضوع جذابیت‌های بازی را بیشتر می‌کند. پرسپولیس تیم بسیار خوب و باکیفیتی است، ولی ما هم تلاش می‌کنیم که در ورزشگاه آزادی یک بازی خوب انجام داده و نتیجه لازم را بگیریم.

نعمتی پیش‌بینی‌اش از نتیجه بازی را این‌طور بیان کرد: پیش‌بینی سخت است، ولی می‌توانیم با انجام یک بازی خوب از پرسپولیس امتیاز بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.