مهاجم فرانسوی تیم فوتبال بارسلونا معتقد است در دیدار برگشت، بازی به مراتب بهتری مقابل ناپولی به نمایش خواهد گذاشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتوان گریزمان که در تساوی یک - یک شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال بارسلونا در خانه ناپولی در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، گل تساوی کاتالان‌ها را در دقیقه ۵۷ به ثمر رساند، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «مووی استار» اسپانیا گفت: ما برای کسب پیروزی پا به زمین گذاشتیم اما شب ما نبود. در ابتدا سخت می‌توانستیم فضای لازم برای نفوذ به دفاع ناپولی یا خلق موقعیت برای شوت زدن به سمت دروازه حریف را پیدا کنیم اما در ادامه وقتی بازیکنان ناپولی خسته شدند، شرایط برای خلق موقعیت و حمله کردن بهتر شد.

مهاجم فرانسوی آبی‌واناری‌ها که پس از مصدومیت لوئیس سوارس و عثمان دمبله، با لیونل مسی و آرتورو ویدال خط حلمه بارسا را شکل داده‌اند، تصریح کرد: تیم به حرکات من در زمین و حرکت در عرض نیاز دارد. گاهی اوقات هم‌تیمی‌هایم حرکات من را می‌بینند و گاهی اوقات هم نمی‌بینند. به هر حال این بسته به من دارد تا فضاسازی کنم. در نیمه اول موفق به انجام این کار نشدم اما در نیمه دوم در این کار بهتر عمل کردم.

وی ادامه داد: حالا ما در بازی برگشت پذیرای ناپولی خواهیم بود که خیلی دشوار خواهد بود. در نوکمپ ما فضاهای بیشتری را ایجاد خواهیم کرد و مقابل هواداران خودی باید به پیروزی برسیم.

بارسلونا برای بازی برگشت، آرتورو ویدال و سرخیو بوسکتس را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت، این در حالی است که وضعیت جرارد پیکه که در بازی شب گذشته از ناحیه قوزک پا آسیب دید، در هاله‌ای از ابهام است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.