افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس از مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان تشکر کرد که جان کسی را قسم نخورد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، افشین پیروانی درباره لغو دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: از یگان ویژه و نیروی انتظامی به صورت ویژه تشکر می‌کنم که تمام تمهیدات را نه فقط در اصفهان، بلکه در تمامی شهرها از بدو ورود ما تا زمانی که می‌خواستیم خارج شویم، در نظر می‌گیرند. این را گفتم چون دوستان می‌گفتند ما حاشیه امنیت نداشتیم، اما حاشیه امنیت فوق العاده‌ای داشتیم که بابت آن تشکر می‌کنم.

وی که با برنامه «سلام صبح بخیر» گفت‌وگو می‌کرد، ادامه داد: دوستان می‌گویند در هتل شرایط غیرامنیتی داشتیم. چرا به ورزشگاه که شرایط امنیتی داشت بالا نیامدید؟ چرا نیامدید گرم کنید؟ چرا لیست ندادید؟ می‌گویند کسی نیامده لیست را از ما بگیرد! تیم شما همین ۱۰ روز پیش در بازی‌های آسیایی بوده است. تیم ما هم بوده است. ناظر بازی هیچ وقت نمی‌آید در رختکن از کسی لیست بگیرد. ناظر بازی رئیس میدان ورزشی است و مدیر تیم یا مدیر رسانه‌ای لیست را به او تحویل می‌دهد. هیچ وقت ناظر به دنبال لیست نمی‌رود.

مدیر تیم پرسپولیس با تشکر از مدیر تیم سپاهان و نیز مدیرعامل این باشگاه گفت: از مدیرعامل تیم حریف تشکر می‌کنیم که صداقت را رعایت کرد، نه قسمی خورد، نه جان کسی را قسم خورد و صداقت را گفت. متأسفانه الان دنبال یک ثانیه و یک دقیقه هستند. فرمودند ما پس از ساعت سه در استانداری بودیم که بازی لغو شود.

پیروانی با اشاره به تلاش سپاهانی‌ها برای حاضر نشدن در دیدار مقابل پرسپولیس تصریح کرد: مشخص شد که هدف دوستان، بازی کردن نبوده است. پس وقتی در هتل مانده‌اند، تقصیرها را گردن کسی نیاندازند. به همین خاطر من از مدیرعامل تیم رقیب ممنونم که صداقت را رعایت کرد. من فکر می‌کنم اینجا باید جلوی این کار گرفته شود. البته تیم حریف ما تیم بزرگی است و مردم خوب اصفهان قابل احترام و فوتبال‌دوست هستند، اما فکر کسانی که این سناریو را نوشته‌اند، اشتباه بوده است.وی در این باره که گفته می‌شود ممکن است فردا (پنجشنبه) رأی این مسابقه صادر شود، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم این اتفاق می‌افتد یا خیر، اما امیدوارم بدعت بدی ایجاد نشود. چون اگر قرار است اینگونه باشد، ما هم برای بازی با شهر خودرو که ساعت ۱۸:۳۰ برگزار می‌شود، ساعت ۲۰ به ورزشگاه می‌رویم و می‌گوییم اتوبوس‌مان ممکن است پنچر شود یا اتفاق خاصی بیفتد. یک جا باید جلوی این اتفاق غلط گرفته شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۰ )