بوشهر- منتخب مردم شهرستان دشتستان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: مبنای تصمیم‌گیری‌ها باید کار کارشناسی باشد.

به گزارش خبرنگار، ابراهیم رضایی عصر سه‌شنبه در نشست با رئیس و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان اظهار داشت: امنیت دارای ابعاد مختلفی است که یکی از مهم‌ترین جنبه‌های امنیت را می‌توان امنیت روانی جامعه دانست که بخش سلامت نقش بسیار مهمی در این زمینه دارد.

وی با اشاره به اینکه کرونا امروزه به عنوان یک دغدغه اساسی در جامعه است، ادامه داد: انتظار می‌رود با اطلاع‌رسانی مناسب و اقدامات لازم شاهد پیشگیری از این بیماری در سطح شهرستان باشیم.

منتخب مردم شهرستان دشتستان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در توزیع امکانات در سطح شهرستان قائل به هیچ تبعیضی نیستیم و نگاهی عادلانه در این زمینه خواهیم داشت.

وی یکی از مهم‌ترین نقدها به مجلس را نبود کار کارشناسی در برخی از تصمیم‌گیری‌ها دانست و بیان کرد: تلاش داریم با استفاده از ظرفیت نخبگان شهرستان دشتستان و تشکیل تیم‌ها و کارگروه‌های تخصصی، تصمیم‌گیری‌ها بر اساس کار کارشناسی و تخصصی باشد.

منتخب مردم شهرستان دشتستان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همان‌طور که به مردم قول داده‌ایم، در مجلس کار کارشناسی خواهیم کرد و با مردم شفاف خواهیم بود.

ماریا خویش‌دوست رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان در این دیدار ضمن تقدیر از حضور و پیگیری منتخب مردم شهرستان دشتستان اظهار داشت: این حضور بیانگر توجه دکتر رضایی به موضوع سلامت جامعه است.

وی اضافه کرد: خوشبختانه تاکنون موردی از بیماری کرونا در شهرستان دشتستان مشاهده نشده است و همکاران ما اقدامات پیشگیرانه را به صورت جدی در دستور کار دارند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان در این دیدار به تشریح نیازها و مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان پرداخت و خواستار نگاه ویژه نماینده مردم در مجلس به حوزه سلامت شهرستان شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.