زنجان-استاندار زنجان از افزایش ۳۷ درصدی تسهیلات پرداخت شده در سال‌جاری نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فتح‌الله حقیقی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان که با محوریت تودیع و معارفه روسای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و با حضور معاون سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، با بیان اینکه آنچه که در سیستم جاری از اهمیت زیادی برخوردار است، مدیریت صحیح است، گفت: برای اینکه مدیریت صحیح وجود داشته باشد، نیازمند زیرساخت‌هایی است.

وی با یادآوری اینکه برنامه‌ریزی، پشتوانه مدیریت صحیح است، افزود: همان‌طور که برای برخورداری از مدیریت صحیح باید برنامه‌ریزی داشته باشم، شاخص دقیق نیز به عنوان پشتوانه‌ای برای مدیریت صحیح به‌شمار می‌رود و این زنجیر ادامه داشته و انطباق شاخص عدم اطمینان به اطمینان را نیز باید مهم‌ترین پشتوانه برای شاخص دقیق قلمداد کرد.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه وجود مدیران توانمند در استان زنجان باعث شده است که بتوانیم از شرایط سختی که امروز بر کشور حاکم است، به سلامت عبور کنیم، تصریح کرد: وجود هماهنگی و تعامل بین مدیران استان باعث شده است که زنجان امروز در بسیاری از زمینه‌ها از جمله بحث تسهیل کسب و کار جزو سه استان امن کشور به شمار رود.

حقیقی با اشاره به اینکه زنجان در زمینه پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی گام‌های موثری برداشته و آمار حاکی از اقدامات موثر در این زمینه بوده است، ادامه داد: آمار در این زمینه حاکی از آن است که استان زنجان در زمینه اعطای تسهیلات به بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی، صنعت و معدن طی سال‌جاری نسبت به سال گذشته با رشد ۳۷ درصدی م اجه بوده است.

وی با بیان اینکه وضعیت بیمه‌شدگان اجباری در استان نیز حاکی از آمار مطلوب مربوط به اشتغال در استان است، اظهار کرد: سال گذشته در مجموع ۱۰ هزار فرصت شغلی در استان زنجان ایجاد شده است و آمار مربوط به بیمه بیکاری نیز حاکی از آن است که امسال تعداد دریافت‌کنندگان بیمه بیکاری در استان نسبت به سال گذشته ۲۴ نفر کاهش داشته است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه حجم سرمایه‌گذاری استان در سال گذشته ۱۰۰۵ میلیارد تومان بوده و ۱۱ واحد تولیدی تعطیل شده نیز به چرخه تولید بازگشته است، خاطرنشان کرد: امسال نیز برای بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف در استان، ۲۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری اختصاص یافته است.

گفتنی است، در پایان این جلسه، شهرام طهماسبی تودیع و رامین میرزایی به عنوان رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان معرفی شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.