رئیس باشگاه یوونتوس گمانه‌زنی‌ها که درباره تلاش این باشگاه برای استخدام سرمربی اسپانیایی سابق بارسلونا وجود داشته را رد نکرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندره‌آ آنیلی رئیس باشگاه یوونتوس اعتراف کرد که او و همکارانش به استخدام پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی فکر کرده‌اند اما برخلاف آنچه که برخی رسانه‌های اعلام کردند، آنها برای جذب این مرد اسپانیایی به آب و آتش نزده و نمی‌زنند.

به دنبال محرومیت دو ساله منچسترسیتی از حضور در لیگ قهرمانان اروپا شایعاتی درباره احتمال جدایی گواردیولا از این تیم برای پیوستن به یوونتوس منتشر شد و در این بین حتی برخی منابع خبری اعلام کردند که یوونتوس در ابتدای فصل هم خواهان استخدام گواردیولا بود و در نهایت موفق به انجام این کار نشد.

آنیلی در این باره به رادیو ۲۴ ایتالیا گفت: دروغ است اگر بگویم که اینجا هیچکسی به گواردیولا فکر نمی‌کند. در حال حاضر اما او بی‌نهایت از جایی که هست رضایت دارد. من هم اگر جای او بودم راضی بودم و بعید بود که تیمم را ترک کنم.

شایعه دیگری که اخیراً شکل گرفت و به یوونتوسی‌ها مربوط می‌شد، در مورد احتمال پیوستن لیونل مسی به آنها پس از ماجرای نارضایتی‌اش از دست اریک آبیدال مدیرورزشی باشگاه بارسلونا و جنگ لفظی با او بود. در قرارداد مسی بندی وجود دارد که به او اجازه می‌دهد در پایان هر فصلی که بخواهد نوکمپ را ترک کند.

آنیلی به تمایل یوونتوس برای جذب مسی اشاره مستقیم نداشت اما از ورود او به سری A‌ استقبال کرد. او اظهار داشت: موضوع وسوسه کننده‌ای باید باشد. میلان، اینتر، یوونتوس، رم و ناپولی ۵ تیم برتر سری A‌ هستند و اگر هر کدام آنها یک قهرمانی در حد و اندازه مسی داشته باشند، به نفع همه خواهد بود. تماشای بازی چنین بازیکنانی در داخل مرزهای خودمان راحت‌تر است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.