مدافع میانی تیم فوتبال بارسلونا می‌گوید بین دو بازیکن برتر تاریخ فوتبال آرژانتین، هم‌تیمی خودش را ترجیح می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آستانه مصاف تیم‌های فوتبال بارسلونا و ناپولی در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، مطابق انتظار مقایسه‌هایی میان لیونل مسی و دیه‌گو مارادونا اسطوره ناپل صورت گرفته و طرفداران هر یک از دو تیم، ستاره تیم خود را به عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال معرفی می‌کنند. جرارد پیکه مدافع میانی بارسلونا هم جزو این دسته است که لیونل مسی را بهتر از مارادونا می‌داند.

پیکه در آستانه مصاف خارج از خانه تیمش مقابل ناپولی گفت: درباره مارادونا تا الان همه چیز گفته شده است. او بازیکنی بی‌نظیر بود که چیزهای زیادی به فوتبال داد. او به بارسلونا رفت و بعد هم به ناپولی. مارادونا تا ابد در یادها خواهد ماند. با این حال اگر از من بپرسید مقایسه‌ای میان مارادونا و لئو انجام دهم، من مسی را به خاطر ثباتش انتخاب می‌کنم، چون او سال‌های زیادی جادویی بازی کرده است. من با لئو درباره بازی در سن‌پائولو صحبت نکرده‌ام. او قطعاً از بازی در استادیومی جدید که تجربه‌ای جدید برای خودش و سابقه بازی‌اش خواهد شد، خوشحال است. با این وجود همیشه مهمترین چیز این است که با پیروزی زمین بازی را ترک کنیم.

این اولین بار است که بارسلونا و ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند و پیکه هم متوجه تهدید حریف ایتالیایی است. او در این باره هم گفت: ما باید از جهات زیادی نگران ناپولی باشیم. آنها فصل را خوب شروع نکردند اما در هفته‌های اخیر پیشرفت کرده‌اند و یوونتوس را در لیگ ایتالیا و لیورپول را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان شکست دادند. آنها بازیکنان خوبی مانند دریس مرتنس، لورنزو اینسینیه و آرکادیوژ میلیک دارند و اگر ما با ذهنیتی اشتباه به میدان برویم، کارمان خیلی سخت خواهد شد. ما بازی خودمان را انجام خواهیم داد و گل زدن در این بازی بسیار مهم است. این اولین باری است که ما در سن‌پائولو بازی می‌کنیم و تجربه‌ای جدید است.

پیکه و یارانش از ساعت ۲۳:۳۰ امشب (سه‌شنبه) میزبان بارسلونا خواهند بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.