فرانک لمپارد تیمش را آماده یک نبرد برابر با تیم فوتبال بایرن‌مونیخ کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرانک لمپارد در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل بایرن‌مونیخ در دور رفت مرحله یک‌هشتم‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ادعا کرد ترسی از روبرت لواندوفسکی، ستاره حریف ندارد.

سرمربی تیم فوتبال چلسی اظهار داشت: یادم نمی‌آید گفته باشم تیمم علاقه زیادی به ریسک کردن داشته باشد. این بازی ۲ قسمت دارد و ما باید با تمرکز کامل به میدان برویم. همان‌طور که در خط حمله خطرات زیاد ایجاد می‌کنیم، باید در فاز تدافعی هم خوب عمل کنیم.

او در ادامه افزود: بزرگ‌ترین وظیفه من در بازی فردا نگه‌ داشتن تیم در بالاترین سطح است. قطعا در بخشی از بازی سختی خواهیم کشید چرا که نمایش بایرن با توپ باور نکردنی است. توانایی و وحدت آنها باعث شده حالا در صدر جدول بوندس لیگا قرار داشته باشند. بایرن به دلیل قدرت و ساختارش به مشکلات زیادی غلبه می‌کند. احترام زیادی برای آن‌ها قائل هستیم. بایرن می‌تواند هر سال به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان برسد اما وظیفه ما در بازی فردا متوقف کردن آنها خواهد بود.

لمپارد در پایان اظهار داشت: با جوانان تیم صحبت خواهم کرد اما کاملا به آنها اعتماد دارم. اوضاع در مرحله حذفی فرق می‌کند و آنها تنها در مرحله گروهی به میدان رفته‌اند. شاید تجربه بایرن را نداشته باشیم اما اینجا هستیم تا بر بایرن غلبه کنیم.نگران آمادگی لواندوفسکی نیستم چون او سال‌ها در چنین سطحی بوده است. بازی‌های زیادی از بایرن را تماشا کرده‌ام. لوا بازیکن ممتاز رقیب است اما بایرن بازیکنان خطرناک دیگری هم دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.