ستاره پیشین تیم ملی برزیل شایعه‌ای که از مدتی پیش درباره او در شبکه‌های اجتمامی منتشر شده است را بی‌اساس دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سان، آدریانو مهاجم برزیلی سابق تیم‌های فوتبال فلامنگو، اینتر و رم شایعه مرگش را از طریق انتشار یک پیام در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های مجازی تکذیب کرد.

آدریانو که اکنون ۳۸ ساله است، سال ۲۰۱۴ کفش‌هایش را آویزان کرد و پس از آن به منطقه معروف و خطرناک «مورو دو آلموائو» شهر ریودوژانیرو که دوران کودکی‌اش را در آن سپری کرد برگشت.

دور بودن آدریانو از انظار و عدم فعالیت او در فضای مجازی برای مدتی طولانی سبب شد که در هفته‌های اخیر شایعات متفاوتی درباره بازیکن پیشین تیم ملی برزیل - کسی که ۵۳ بار پیراهن سلسائو را به تن کرد - شکل بگیرد از جمله اینکه کشته شده است.

آدریانو که پس از مرگ پدرش دچار افسردگی شد و به مصرف مشروبات الکلی رو آورد، در پیامی در اینستاگرام که همراه با آن چند عکس از او با چهره خونسرد هم قرار داده شایعه مرگش را تکذیب کرد و نوشت: من زنده‌ام. رفقا من زنده‌ام و در خانه‌ام هستم.

آدریانو فاش کرد که دیگر تحمل تماشای بازی‌های فوتبال را ندارد چون بیش از اندازه دلش برای بازی کردن تنگ شده است. او افزود: دوستانم گاهی اوقات به من زنگ می‌زنند و می‌گویند که بازی فلامنگو یا کورینتیانس را تماشا کنم اما هر بار می‌گویم نه. دلم برای فوتبال خیلی تنگ شده است و به همین دلیل وقتی این باز‌ی‌ها را می‌بینم احساساتی می‌شوم و یادم می‌‌آید که در چه رقابت‌های سطح بالایی بازی می‌کردم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.