امین قاسمی‌نژاد، مهاجم تیم فوتبال شهر خودرو گفت: از تفکرات یحیی گل‌محمدی شناخت داریم و تلاش می‌کنیم تا برابر پرسپولیس نتیجه خوبی بگیریم.

امین قاسمی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره پیروزی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان گفت: با تیمی بازی داشتیم که یکی از بهترین سال‌های فوتبالش را سپری می‌کند و برابر هیچ‌کدام از مدعیان قهرمانی شکست نخورده بود. آنها منظم فوتبال بازی می‌کنند و مربی کاربلدی دارند. نفت مسجدسلیمان در جام حذفی هم ما را شکست داده بود، ولی در این بازی تیم برتر میدان بودیم و آنها حرف خاصی برای گفتن نداشتند. با وجود فشار زیادی که روی بازیکنان وجود داشت، ولی خوشبختانه سه امتیازی مهم گرفتیم.

مهاجم تیم فوتبال شهر خودرو درباره گل تماشایی‌اش در این بازی و اینکه آیا زیاد تمرین شوت‌زنی می‌کند، خاطر نشان کرد:‌ راستش را بخواهید من زیاد تمرین شوت‌زنی نمی‌کنم و از بچگی با هر دو پا خوب شوت می‌زدم. خدا را شکر که در این بزای هم گل زدم و امیدوارم تا پایان لیگ برتر تعداد گل‌هایم را بیشتر کنم.

وی راجع به دیدار بعدی تیمش برابر پرسپولیس که در غیاب هواداران برگزار خواهد شد، تصریح کرد: فوتبال بدون تماشاگر جذابیتی ندارد و ما غیبت هواداران را در بازی دیروز حس کردیم. بازی با پرسپولیس هم شرایط خاص خودش را دارد و تلاش می‌کنیم که از این بازی امتیاز بگیریم.

قاسمی‌نژاد درباره تقابل با یحیی گل‌محمدی خاطرنشان کرد: آقا یحیی زحمات زیادی برای تیم ما کشید و حالا باید مقابل این مربی بازی کنیم. ما از تفکرات یحیی گل‌محمدی شناخت داریم، ولی طبیعتاً ایشان هم تیم سابقش را می‌شناسد. با این حال تلاش می‌کنیم تا برابر پرسپولیس نتیجه خوبی بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.