کاپیتان تیم فوتبال ناپولی ضمن تمجید از فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا تأکید کرد شاگردان جنارو گتوسو در بازی فردای دو تیم به دنبال کسب نتیجه مطلوب خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لورنزو اینسینیه در آستانه دیدار فردا شب (سه‌شنبه) ناپولی - بارسلونا در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: ما مقابل تیمی فوق‌العاده بازی می‌کنیم، به همین خاطر باید به بهترین شکل ممکن خودمان را آماده کنیم. بارسلونا تنها مسی نیست و این تیم بازیکنان بزرگ دیگری هم دارد، به همین خاطر باید بهترین عملکردمان را برای مهار کردن آنها و ارائه بهترین عملکرد ممکن به کار بگیریم.

وی افزود: این بازی چالشی متفاوت از بازی‌های لیگ است. ما باید بازی‌هایی را که در لیگ قهرمانان انجام می‌دهیم، در سری A هم به نمایش بگذاریم. ما در اروپا مقابل لیورپول به پیروزی رسیده‌ایم، اما در سری A مقابل تیم‌های کوچک‌تر امتیاز از دست می‌دهیم. به‌هرحال نیاز به داشتن رویکردی مناسب داریم، در غیر این‌صورت کار برای‌مان دشوار خواهد شد.

کاپیتان تیم فوتبال ناپولی تصریح کرد: به نظرم ما باید بازی فوق‌العاده‌ای در فاز هجومی و دفاعی در هر دو بازی رفت و برگشت به نمایش بگذاریم. باید تمرکز لازم به خصوص در بازی برگشت را داشته باشیم. این جدالی جذاب است و از دستورالعمل سرمربی تیم‌مان پیروی خواهیم کرد. باید ذهنیت درستی داشته باشیم. امیداواریم بتوانیم مقابل بارسلونا گلزنی کنیم و در کنارش گل نخوریم.

اینسینیه همچنین درباره فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا که برای اولین بار به ورزشگاه سن‌پائولو خواهد آمد، اظهار داشت: مسی بهترین بازیکن جهان است. نمی‌خواهم او را با مارادونا مقایسه کنم. دیه‌گو همه چیز است و ما نمی‌خواهیم آنها را با هم مقایسه کنم. مارادونا برای ما مقدس است. لیونل هم در حال حاضر بهترین بازیکن جهان است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: نیازی نیست از بارسلونا بترسیم و فردا می‌توانیم به نتیجه دلخواه برسیم. باید تلاش‌مان را بکنیم، حتی با وجود اینکه می‌دانیم مقابل یکسری قهرمان بازی خواهیم کرد. ما از لیورپول یک برد و یک تساوی گرفتیم و می‌توانیم فردا شب هم بازی فوق‌العاده‌ای ارائه دهیم و به نتیجه خوبی هم برسیم.

مهاجم ناپولی همچنین درباره اینکه آیا پیش از این فرصت پیوستن به بارسلونا را داشته است، گفت: من هرگز به امضای قرارداد با بارسلونا نزدیک نبوده‌ام، در واقع هرگز چنین فرصتی نصیبم نشده است. دیگر چیزی برای گفتن در این مورد ندارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.