پیشکسوت آبی پوشان گفت: از نظر نتیجه از عملکرد استقلال راضی هستیم اما به طور کلی بار فنی بازی چندان بالا نبود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال بعد از پشت سر گذاشتن دیدارهای آسیایی‌اش بار دیگر به لیگ بازگشت و در دیداری جا مانده از هفته بیستم توانست میهمانش ذوب آهن را در ورزشگاه آزادی شکست دهد.

بهروز پرورش خواه در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص این بازی اظهار داشت: همانطور که عوامل هر دو تیم هم اشاره کردند بار فنی بازی چندان بالا نبود و من فکر می‌کنم خالی بودن ورزشگاه که به اجبار پیش آمده بود، روی کیفیت و پایین آمدن سطح بازی بی تاثیر نبوده باشد.

هافبک پیشین آبی پوشان تصریح کرد: استقلال در روزی که از خودش فاصله داشت و مثل گذشته‌اش نبود هم توانست تیمی خوب مثل ذوب آهن را شکست دهد و این اتفاق خوبی بود که برای این تیم افتاد.

وی با اشاره به بازگشت تدریجی مصدومان گفت: خوشبختانه هر ۳ بازیکن تعویضی را مصدومان سابق تشکیل می دادند که به شرایط مسابقه برگشته بودند و با اضافه شدن این نفرات انتظار می‌رود روز به روز کیفیت بازی‌های این تیم بالاتر برود.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص شرایط جدولی این تیم بیان داشت: باتوجه به تعداد بازی های باقی مانده تا پایان فصل فرصت برای جبران امتیازات هست و ما نیز امیدواریم این اتفاق بیفتد.

پرورش خواه خاطرنشان ساخت: اسفند، ماه سختی برای استقلال است و تا به اینجای کار مجیدی و شاگردانش کم و بیش بازی‌های سخت این ماه را سپری کرده‌اند و امیدوارم در بازیهای باقی مانده نتایج بهتری در لیگ برتر و آسیا بگیرند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.