محسن بنگر، مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: ما به سقوط فکر نمی‌کنیم و نهایت تلاش‌مان این است که امسال جایگاه خوبی را به دست آورده و در لیگ برتر بمانیم.

محسن بنگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد وضعیت تیم پارس جنوبی و اینکه خطر سقوط این تیم را هم تهدید می‌کند، گفت: در حال حاضر رقابت در پایین جدول فشرده است و امتیاز گرفتن هم سخت شده، ولی تلاش می‌کنیم تا در بازی‌های آینده نتایج خوبی بگیریم و در لیگ برتر بمانیم. ما اصلاً به سقوط فکر نمی‌کنیم و هدف‌مان این است که در پایان لیگ یک جایگاه خوب را به دست بیاوریم.

وی درباره شیوع ویروس کرونا و اینکه قرار است بازی‌های لیگ برتر و لیگ دسته اول بدون حضور تماشاگران برگزار شود، خاطر نشان کرد: فکر می‌کنم این تصمیم درستی نیست. وقتی هواداران فوتبال در معرض خطر هستند، این شرایط برای بازیکنان، مربیان، داوران و دیگر عوامل برگزاری یک مسابقه هم وجود دارد. در این شرایط بهتر است بازی‌ها لغو شود و برگزاری بازی‌ها بدون حضور هواداران نمی‌تواند منطقی باشد.

مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم همچنین در مورد رقابت مدعیان در فصل جاری و اینکه در نهایت چه تیمی قهرمان خواهد شد، تصریح کرد: در این زمینه چیزی قابل پیش‌بینی نیست، چون رقابت فشرده است و فاصله امتیازها هم کم. چهار پنج تیم مدعی هستند و باید دید در هفته‌های آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

بنگر درباره انتخاب دراگان اسکوچیچ به‌عنوان سرمربی تیم ملی و انتقادهایی که از فدراسیون فوتبال بابت این انتخاب صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: در ابتدا بحث انتخاب مربی ایرانی مطرح بود، اما در نهایت با اسکوچیچ قرارداد امضا کردند. در کل من اعتقاد دارم که فدراسیون می‌توانست به مربیان جوان خودمان اعتماد کند، اما به‌هرحال این انتخاب صورت گرفته و ما باید از تیم ملی حمایت کنیم، چون راه سختی در مقدماتی جام جهانی در پیش داریم. در حال حاضر انتقاد از تیم ملی و اسکوچیچ چیزی را تغییر نمی‌دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.