مهرداد بایرامی، مهاجم تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان معتقد است هفت یا هشت تیم پایین جدولی خطر سقوط به دسته پایین‌تر را احساس می‌کنند.

مهرداد بایرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد آخرین وضعیت گل‌گهر سیرجان گفت: خوشبختانه وضعیت تیم ما نسبت به نیم‌فصل اول بهتر شده است و در پنج بازی اخیر صاحب دو برد و سه تساوی شدیم. البته هنوز چیزی تمام نشده و رقابت در پایین جدول بسیار حساس و فشرده است. در حال حاضر هفت یا هشت تیم در بین گزینه‌های سقوط هستند و باید سخت تلاش کنیم تا در ادامه بازی‌ها ساده امتیاز از دست ندهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا قرار گرفتن در بین گزینه‌های سقوط به بازیکنان گل‌گهر استرس نمی‌دهد؟»، تصریح کرد: قطعاً این موضوع به بازیکنان استرس می‌دهد، چون ما در خیلی از بازی‌ها به خاطر همین موضوع امتیاز از دست دادیم و برد را با تساوی یا شکست عوض کردیم، ضمن اینکه موقعیت‌های زیادی را هم از دست دادیم. فکر می‌کنم نیاز به یکی دو برد دیگر داریم تا شرایط تغییر کند و این استرس از تیم دور شود.

بایرامی راجع به بازی بعدی تیمش برابر استقلال تهران و اینکه قرار است بازی‌های لیگ به مدت ۱۰ روز تعطیل شود، عنوان کرد: ما هم بحث تعطیلی را شنیده‌ایم، ولی به ما گفته‌اند که بازی با استقلال برگزار می‌شود و باید به سیرجان برویم. اگر قرار است بازی بدون تماشاگر برگزار شود، بهتر است که لغو شود تا تیم ما از حضور هواداران و حمایت آنها محروم نشود. به‌هرحال این را هم باید در نظر گرفت که بحث ویروس کرونا خطرناک است و ممکن است بازیکنان، مربیان، عوامل برگزاری مسابقه و ... با خطر گرفتن این بیماری مواجه شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.