مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اینکه سپاهانی‌ها می‌گفتند ما داخل راهرو گرم می‌کردیم ادعای کذبی است، من خودم آنجا ناظر بودم که هیچ فردی از رختکن سپاهان بیرون نیامد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدحسن انصاری‌فرد در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه تلویزیونی «سلام صبح بخیر» در پاسخ به این سوال که نتیجه بازی با سپاهان باید ۳ بر صفر اعلام شود و یا اگر رای بدهند که دوباره باید بازی انجام شود این کار را می‌کنید؟ گفت: روز گذشته سپاهان هیچ عزم و اراده‌ای به دلایل مختلف برای برگزاری این مسابقه نداشت. به دروغ عنوان کردند تماشاگران اجازه نمی‌دهند ما بیاییم در حالی که فرمانده یگان ویژه اصفهان که بر شرفش درود واقعیت را گفت و اعلام کرد تیم سپاهان خودش دوست نداشت بیاید و هیچ مشکلی برای انتقال بازیکنان وجود نداشته است.

وی در پاسخ به این سوال که پس چرا نیامدند؟ خاطرنشان کرد: نمی‌خواستند بازی کنند. صاف و رک و پوست‌کنده به شما بگویم که اینها چند بازیکن مصدوم داشتند و سازمان لیگ و وزارت بهداشت دستور داد تماشاگرانشان هم به علت ویروس کرونا حضور نداشته باشند. سوال من این است که تیم‌های استقلال، نفت مسجد سلیمان، به خصوص شهر خودرو و استقلال که میزبان بودند بازی را برگزار کردند اما سپاهان فقط نمی‌خواست بازی را برگزار کند؟ مگر چنین چیزی می‌شود؟

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که شما می‌گویید سپاهانی‌ها از عمد و مهندسی شده نمی‌خواستند بازی کنند؟ عنوان کرد: بله دقیقا. ما حدود ۴۵ دقیقه قبل از مسابقه گرم کردیم و طبق قوانینی که وجود دارد تیم‌ها باید یک ساعت و نیم قبل از مسابقه در زمین باشند و این قانون از طرف AFC، فیفا و سازمان لیگ وجود دارد اما سپاهانی‌ها به ادعای واهی و کذب می‌گویند هواداران ما اجازه حضور ندادند در حالی که اینگونه نبوده و پروژه‌شان برگزار نشدن بازی بود. وقتی ساعت ۱۶:۱۵ وارد ورزشگاه شدند، از ۱۶:۲۰ در رختکن استقرار پیدا کردند و هیچ یک از نفرات باشگاه سپاهان حتی داخل راهروها نشدند. اینکه می‌گفتند ما داخل راهرو گرم می‌کردیم ادعای کذبی است، من خودم آنجا ناظر بودم که هیچ فردی از رختکن سپاهان بیرون نیامد.

انصاری‌فرد ادامه داد: ورزشگاه چمن به این خوبی دارد آن وقت بازیکنان می‌روند در راهرو گرم می‌کنند!؟ ورزشگاه خودشان بوده و بدون تماشاگر بوده است، آنها ادعا می‌کنند ساعت ۵ بعد‌ازظهر آماده بازی بودیم، آقای مرادی ناظر بازی با شهامت اعلام کرد باشگاه سپاهان اگر می‌خواست بازی کند چرا لیست بازیکنانش را ارائه نداد؟ اگر ۱۶:۲۰ داخل رختکن بودید و عزم و اراده‌ای برای بازی داشتید، مگر جزو قوانین نیست و نباید لیست را ارائه بدهید؟ مگر ناظر دو بار کنار رختکن شما نیامد و لیست نخواست؟ بعد ادعا می‌کنید ساعت ۵ آماده بازی بودید! تا ساعت ۵:۳۰ منتظر بازی بودیم اما اینها نیامدند.

وی در پاسخ به این سوال که حرف‌های قلعه‌نویی را هم رد می‌کند؟ تصریح کرد: کاملا رد می‌کنم و کذب و حرف باطلی است. تا ساعت ۵:۲۹ در داخل راهرو‌ها گرمکن پوشیده آماده بودیم اما سپاهان عزمی برای برگزاری بازی نداشت. از کمیته انضباطی انتظار داریم با عدالت رفتار شود و قانون باید رعایت شود. اینها دروغ‌هایی گفتند که باید مطابق قانون برخورد شود و همه را به بازی گرفتند. نمی‌شود که بگوییم من امروز دلم نمی‌خواهد بازی کنم! یا تماشاچیان نگذاشتند ما بیاییم! بنابراین این بازی باید ۳ بر صفر اعلام شود و من اعتقاد دارم کمیته انضباطی با عدالت رفتار خواهد کرد. اینقدر از این مسائل ضربه خوردیم. تیم‌هایی مثل سپاهان به جای حاشیه‌پردازی و مسائل کذب بروند تیمشان را قوی کنند. اینها چون دو سه بازیکن مصدوم داشتند و تماشاگر نداشتند، نمی‌خواستند با ما بازی کنند. این وظیفه فدراسیون و کمیته انضباطی است که قاطعانه برخورد کند و ما غیر از این انتظاری نداریم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت بازگشت آنتونی استوکس گفت: استوکس فعلا نیامده است ولی ما قرارداد را با او طوری تنظیم کردیم که بابت هر جلسه غیبت در تمرین سه هزار دلار و برای نیامدن به هر مسابقه ۵۰ هزار دلار جریمه و کل مبلغ قرارداد از او پس گرفته می‌شود. ما هیچ ضرر مالی نخواهیم کرد. استوکس بحث کرونا را بهانه کرده و ما به مدیربرنامه‌اش ایمیل داده‌ایم و این موارد را به او گفته‌ایم.

انصاری‌فرد در خصوص تصاویری که از استوکس منتشر شده که خیلی جالب نبوده است، گفت: تمام این مسائل حاشیه‌ای در قرارداد او هست و قرارداد محکمی وجود دارد که ما کل خسارت را می‌توانیم از او بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.