سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید ضمن تمجید از عملکرد شاگردانش مقابل ویارئال، تأکید کرد هدف اصلی تیمش کسب جایگاه بهتر در لالیگا است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیه‌گو سیمئونه در پی برتری ۳ بر یک شب گذشته (یکشنبه) مردانش مقابل ویارئال در هفته بیست‌وپنجم لالیگای اسپانیا گفت: رقابت داخلی بین بازیکنان برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی خیلی شدید است و بازگشت دو بازیکن ما (کِیران تریپیه و ژوائو فلیکس) به ترکیب‌مان هم خبر خیلی خوبی است.

وی افزود: ما همچنین دیه‌گو کاستا را داریم که اخیراً به شرایط بازی رسیده و یانیک کاراسکو هم به آمادگی بدنی لازم رسیده است. برای بازیکنانی که به جمع‌مان بازگشتند، خوشحالم و تریپیه و فلیکس هم در پیروزی امشب نقش مهمی ایفا کردند. بازیکنان ما به بهترین شکل ممکن مقابل ویارئال قرار گرفتند و یکی از بهترین بازی‌های فصل‌مان را به خصوص در نیمه دوم به نمایش گذاشتیم.

سرمربی اتلتیکومادرید ادامه داد: ما از ابتدای فصل فراز و نشیب‌هایی داشته‌ایم، به طوری که شروع خوبی داشتیم، اما در ادامه نتوانستیم نتایج خوب‌مان را تداوم ببخشیم. با این حال از بازی با گرانادا شروع به ارائه بازی‌های بهتر کردیم و حالا در شرایطی پا به زمین می‌گذاریم که می‌دانیم باید چه کار کنیم.

سیمئونه در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: بازیکنان ما می‌دانند که فراتر از موفقیت‌مان مقابل لیورپول (برتری یک بر صفر در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا)، اولویت ما لالیگا است. با وجود اینکه لیگ قهرمانان مهم است، برای ما و هواداران قرار گرفتن در جایگاه مناسبی در لالیگا اهمیت بیشتری دارد.

اتلتیکومادرید در حال حاضر با ۴۳ امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی لالیگا است و پشت‌سر بارسلونای ۵۵ امتیازی و رئال مادرید ۵۳ امتیازی ایستاده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.