مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه ادعای امیر قلعه‌نویی و باشگاه سپاهان کذب و باطل است، گفت: درود بر شرف فرمانده یگان ویژه اصفهان که واقعیت‌ها را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن انصاریفرد درباره برگزار نشدن بازی پرسپولیس و سپاهان گفت: سپاهان دیروز عزم و اراده ای برای برگزاری بازی نداشت به دلایل مختلف که فقط دو سه موردش را می گویم. اول اینکه آنها به دروغ عنوان کردند تماشاگران نمی گذارند به ورزشگاه بیاییم. درود بر شرف فرمانده یگان ویژه اصفهان که واقعیت را گفت که سپاهان دوست نداشت بیاید و مشکلی برای نقل و انتقال سپاهان به ورزشگاه وجود نداشت.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که چرا سپاهانی ها حاضر نبودند به ورزشگاه بیایند، تاکید کرد: رک و راست بگویم سپاهانی ها دو، سه بازیکن مصدوم داشتند. با تشخیص سازمان لیگ و فدراسیون پزشکی ورزشی هم بازی بدون تماشاگر شد. سپاهانی ها نمی خواستند در این شرایط بازی کنند. چطور استقلال، پرسپولیس، شهر خودرو و نفت مسجد سلیمان به این وضعیت اعتراض نداشتند و فقط سپاهان نمی خواست بازی کند؟ مگر می شود؟

انصاریفرد درباره شائبه مهندسی بودن اتفاقات رخ داده از سوی سپاهان، خاطرنشان کرد: بله دقیقا همینطور است. آنها نمی خواستند بازی کنند. ما ۴۰ دقیقه قبل از بازی طبق قوانین گرم کردیم. این یک قانون است که تیم ها باید یک ساعت و نیم قبل در ورزشگاه باشند. حالا سپاهانی ها به ادعای واهی و کذب می گویند هوادارانشان نگذاشتند بیایند. اینطور نبود. پروژه آنها برگزار نشدن بازی توسط خودشان بود.

مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: وقتی سپاهانی ها ساعت ۱۶:۲۰ وارد رختکن شدند، هیچکدام از نفراتشان حتی داخل راهرو نشد. ادعای گرم کردن در راهرو کذب است. خودم شاهد بودم هیچکس به راهرو نیامد. مگر در ورزشگاهی که خالی از تماشاگر است، می روند در راهرو گرم کنند؟ مگر تا الان در راهرو گرم کرده بودند؟ مگر کسی مانع آنها بوده است که در زمین گرم کنند؟ آنجا ورزشگاه خودشان بود. اینها ادعا می کنند ساعت ۱۷ آماده بازی بودند. آقای مرادی ناظر بازی با شهامت اعلام کرد اگر می خواستید بازی کنید چرا لیست بازیکنان را ندادید؟ اگر عزم بازی داشتید چرا لیست را ندادید؟ مگر این جزو قوانین نیست؟ مگر ناظر بازی دو بار جلوی رختکن سپاهان نرفت؟ ما تا ساعت ۱۷:۳۰ منتظر بازی بودیم.

انصاریفرد که با برنامه «سلام صبح بخیر» گفتگو می کرد، درباره اینکه امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان گفته بود تیمش ساعت ۱۷ آماده بازی بوده است، گفت: ادعای قلعه نویی را رد می کنم. این حرفی باطل و کذب است. ما تا ۱۷:۲۹ داخل راهروها بودیم ولی سپاهان عزمی برای بازی نداشت. از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال انتظار داریم که با عدالت رفتار کند. باید قانون اعمال شود. سپاهانی ها تهمتی هم زدند که پیگیری می کنیم. آنها همه را به بازی گرفتند. این چه کاری است؟ از این به بعد تمام تیم ها می گویند نمی خواهیم بازی کنیم و یا تماشاگران نمی گذارند.

وی ادامه داد: به خاطر نظر کارشناسان نتیجه این بازی باید سه بر صفر به سود پرسپولیس شود. مطمئنم با عدالت برخورد می کنند. ما آنقدر لطمه خورده ایم. تیم هایی مثل سپاهان به جای حاشیه پردازی و دروغ و ادعای کذب برودند تیمشان را قوی کنند. آنها تماشاگر و چند بازیکن نداشتند و نمی خواستند بازی کنند. وظیفه فدراسیون است که قاطعانه برخورد کند.

محمدحسن انصاریفرد در مورد آخرین وضعیت نیامدن استوکس به ایران گفت: استوکس فعلا نیامده است. البته ما قرارداد وی را طوری بسته ایم که بابت هر جلسه غیبت ۳ هزار دلار و غیبت در هر مسابقه ۵۰ هزار دلار جریمه خواهد شد.

انصاریفرد ادامه داد: ضمن اینکه براساس قراردادی که تنظیم شده است کل مبلغی که به وی پرداخته کرده ایم را پس خواهیم گرفت. اطمینان داشته باشید که پرسپولیس در این مورد ضرر مالی نخواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد دلیل نیامدن استوکس به ایران گفت: در تازه ترین دلیلی که مطرح کرده شیوع ویروس کرونا در ایران را بهانه کرده است ولی ما هم نامه به خودش و مدیر برنامه اش داده ایم و خواستار حضور در ایران شده ایم.

محمدحسن انصاریفرد در پایان تاکید کرد: همه این مسائل و اتفاقات حاشیه ای که پیرامون این بازیکن وجود دارد و در روزهای اخیر مطرح شده است در قراردادش وجود دارد و مطمئن باشید باشگاه ضرر مالی نخواهد کرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۷ )