دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال امروز (دوشنبه) با دو دیدار آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال از امروز (دوشنبه) با دو دیدار از ساعت ۱۶ در حالی پیگیری می‌شود که به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا قرار است هر دو مسابقه بدون حضور تماشاگران برگزار شود.

در نخستین دیدار این مرحله تیم‌ سن‌ایچ ساوه میزبان گیتی‌پسند اصفهان خواهد بود. سن‌ایچی‌ها که یکی از شگفتی‌ساز‌های این فصل لیگ برتر لقب گرفتند، در حالی در سالن خالی ساوه به مصاف گیتی‌پسند می‌روند که به طور حتم جواد اصغری مقدم و شاگردانش کار سختی مقابل ستاره‌های نام آشنای گیتی‌پسند خواهند داشت. تیم سن‌ایچ در مرحله قبل فرش‌آرای مشهد را شکست داد و تیم گیتی‌پسند هم با غلبه بر سوهان محمد سیما راهی مرحله نیمه نهایی شده است.

در دیگر دیدار این مرحله نیز ستارگان ورامین و مس سونگون به مصاف یکدیگر خواهند رفت. تیم ستارگان که در یک بازی پُر حرف و حدیث در مرحله قبل از سد شهروند ساری گذشت، در این بازی برای جبران شکست‌های رفت و برگشت مرحله گروهی لیگ رودرروی شاگردان رضا افضل قرار خواهند گرفت. ‌مسی‌ها در مرحله گروهی در بازی رفت با نتیجه ۷ بر صفر و در بازی برگشت با نتیجه ۴ بر ۲ ستارگان ورامین را در لیگ برتر شکست داده بودند.

برنامه کامل مرحله نیمه نهایی فوتسال به شرح زیر است:

دوشنبه - ۵ اسفند ماه، ساعت ۱۶ * ستارگان ورامین - مس سونگون * سن‌ایچ ساوه - گیتی‌پسند

شنبه - ۱۰ اسفند ماه، ساعت ۱۶ * مس سونگون - ستارگان ورامین * گیتی‌پسند - سن‌ایچ ساوه

دیدارهای مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال به صورت دو برد،‌ از سه مسابقه برگزار می‌شود و در صورت تساوی در تعداد بردها بازی سوم روز ۱۲ اسفندماه برگزار خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.