پائولو فونسکا از اینکه تیمش دیگر فقدان بازیکنان کلیدی‌اش را حس نمی‌کند، خوشحال است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پائولو فونسکا پس از برتری ۴ - صفر تیمش مقابل لچه در هفته جاری رقابت‌های سری A ایتالیا، بازیکنان تیم پایتخت را لایق پیروزی دانست.

سرمربی تیم فوتبال رم اظهار داشت: تیم در روزهای اخیر بسیار خوب تمرین کرده بودو بنابراین با اطمینان خاطر به این بازی نگاه می‌کردم. لچه در ۳ بازی اخیر خود برنده شده بود اما بچه ها در ۲۰-۳۰ دقیقه ابتدایی عالی ظاهر شدند. باید همین‌طور ادامه بدهیم. بازیکنان از خود جسارت بیشتری نشان دادند و این بسیار اهمیت دارد. این برد می‌تواند شروعی برای نیم فصل دوم باشد.

او در ادامه افزود: همه بازیکنان عملکرد خوبی داشتند. ورتو و کریستانته خیلی زحمت کشیدند و تاثیر زیادی بر تیم داشتند. مخیتاریان، خلاقیت را به ترکیب اضافه کرد. زمانبندی او برای ارسال پاس‌ها واقعا کم‌نظیر است. معمولا خوب تصمیم می‌گیرد و واقعا فقدان او را در دوران مصدومیتش حس کردیم.

فونسکا تصریح کرد: ثبت دومین کلین شیت پیاپی بسیار ارزش دارد و این به یارگیری صحیح بازیکنان مربوط می‌شود. همیشه گفته‌ام اگر در خط دفاعی بدون نقص باشیم، سرانجام مهاجمان در هر بازی راهی برای گلزنی پیدا می‌کنند. این موضوع را در ۲ بازی اخیر مشاهده کردید.

او درباره تیم حریف افزود: لچه تیم بسیار خوبی است. آنها با نفرات زیادی حمله می‌کنند و به دنبال دفاع کردن نیستند. واقعا از سبک بازی لچه خوشم می آید. نشانه‌ها برای بازگشت دیاوارا مثبت است اما باید در مورد این بازیکن با احتیاط عمل کنیم. او با تیم تمرین می‌کند. وقتی شرایط مهیا باشد و خطری او را تهدید نکند، بازی خواهد کرد. پلگرینی در نیمه اول، عملکرد خوبی داشت اما بین ۲ نیمه گفت در هر ۲ پایش احساس خستگی و درد دارد. بنابراین ترجیح دادیم ریسک نکنیم. به طور مشخص وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد، مقصر سرمربی است. در چنین مقطعی نمی‌توان انتظار اهدای گل داشت و انتقادات طبیعی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.