بازیکن تیم فوتبال استقلال می‌گوید هر زمانی برای این تیم به میدان برود با تمام وجودش بازی می‌کند تا تاثیرگذار باشد.

به گزارش ایسنا، آرش رضاوند پس از برتری تیمش برابر ذوب‌آهن اظهار کرد: ما طی چند روز اخیر سه سفر انجام دادیم و در لیگ قهرمانان آسیا حاضر بودیم. شرایط بسیار سخت است چون چهار روز به چهار روز بازی می‌کنیم. اما تیم ما باید در هر شرایطی پیروز باشد. خوشحالم که امروز هم بردیم و در جمع مدعیان قرار داریم.

وی افزود: من در نیم فصل اول به غیر از یک بازی در تمام بازی‌ها حضور داشتم. الان هم به نظر من هر چه تعداد بازیکنان بیشتر باشد بیشتر می‌تواند به استقلال کمک کند چون بازی‌هایی در لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی و لیگ داریم. اگر تعداد بازیکنان کم شود تیم آسیب می‌بیند.

وی درباره دیدار تیمش برابر ذوب‌آهن گفت: بازی جالبی نبود چون به خاطر ویروس کرونا هواداران به ورزشگاه نیامدند. بودن تماشاگران در ورزشگاه بازی را جذاب می‌کند و نبود آن‌ها امروز تاثیرگذار بود.

او درباره اینکه برای رسیدن به ترکیب اصلی استقلال شرایط سختی را تجربه کرده است،‌ گفت: استقلال باشگاه بزرگی است و بازیکنان بزرگی داشته است. در اینجا باید تلاش کنید و بجنگید تا به جایگاه خود برسید. من چه یک دقیقه و چه ۹۰ دقیقه بازی کنم سعی می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم.

او درباره اینکه ذوب‌آهنی‌ها می‌گویند گل نخست استقلال در شرایط آفساید به ثمر رسید، گفت: من صحنه را ندیدم اما اگر این اشتباه هم رخ داده باشد عمدی نبوده است. شاید ما خیلی از اشتباهات داوری ضرر کرده باشیم و یک بار هم به نفع ما باشد. تا اینجای فصل این استقلال است که بیشترین ضرر را از اشتباهات داوری کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.