هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: به جای برگزاری بازی‌ها بدون تماشاگر بهتر بود آنها را لغو می‌کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علی کریمی با ابراز خوشحالی از برد ۲ بر یک تیمش مقابل ذوب‌آهن در حضور خبرنگاران گفت: خیلی خوشحالم از اینکه این ۳ امتیاز را کسب کردیم چرا که خیلی مهم بود. باید فاصله خودمان با صدر جدول کم می‌کردیم و خداراشکر که به خواسته‌مان رسیدیم. با این حال متاسفم بابت اینکه این بازی بدون تماشاگر برگزار شد و این از نکات منفی مسابقه بود. حضور تماشاگران در ورزشگاه می‌توان کمک زیادی به ما کند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا سپاهان حاضر نشد در غیاب تماشاگرانش به مصاف پرسپولیس برود؟ عنوان کرد: نمی‌توانم در این مورد نظری بدهم چرا که آنجا نبودم. حرف کلی من این است که چرا بازی‌‌های لیگ لغو نشد. درستش این بود که مسابقات را برگزار نمی‌کردند چرا اگر قرار باشد تماشاگران نباشند دلیل نداشت بازی‌ها را برگزار کنند.

هافبک استقلال در واکنش به این موضوع که چرا به سلامتی بازیکنان و خبرنگاران با توجه به شرایط امروز جامه اهمیتی داده نمی‌شود؟ خاطرنشان کرد: یک بیماری وارد کشور شده و باید از برخی مسائل پرهیز کرد. تاکید شده که افراد کمتر با هم تماس بدنی داشته باشند و تجمع نکنند. ما بازیکنان خواسته یا نا خواسته در جمع هستیم و اگر خدا نکرده یکی از ما دچار این بیماری شده باشد طبیعتا در روز‌های نخست خودش خبر ندارد و ممکن است ویروس به بقیه هم منتقل شود. در کل بهتر بود مسابقات را لغو می‌کردند.

کریمی در مورد این سوال که نظرش در مورد دراگان اسکوچیچ چیست؟ گفت: اسکوچیچ شاید مربی تیم‌های بزرگی نبوده اما در تیم‌‌هایی مثل ملوان، فولاد و صنعت نفت نتایج خوبی گرفت و تیم‌های او همواره فوتبال خوبی را ارائه می دادند. امیدوارم در تیم ملی هم موفق باشد.

وی در پایان راجع به عملکرد خودش در بازی با ذوب‌آهن تصریح کرد: ۸ روز مریض بودم و به این خاطر از شرایط مطلوب خارج شدم. با توجه به اینکه با کمبود بازیکن مواجه بودیم به میدان رفتم و سعی کردم هر چه در توان دارم ارائه دهم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.