مدافع تیم فوتبال استقلال معتقد است که اگر گل آنها مقابل ذوب‌آهن آفساید بوده، تیم‌های دیگر هم ۲۰ بار به این شکل استقلال را برده‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، روزبه چشمی پس از برتری ۲ بر یک تیمش مقابل ذوب‌آهن در خصوص اینکه ذوب‌آهنی‌ها گفته‌اند استقلال شانسی و با اشتباهات داوری پیروز شد، گفت: فکر می‌کنم دیدار بدون تماشاگر، باعث شد بازی بار فنی نداشته باشد. باید فکری به حال این موضوع کنند و اگر قرار است به خاطر کرونا تماشاگر نیاید، پس برای بازیکن، کادرفنی و اصحاب رسانه هم خطرناک است. بهتر است اگر شرایط اینگونه است، بازی‌ها را لغو کنند. این بازی فقط برای ما سه امتیاز داشت و ما از گرفتن این سه امتیاز خوشحال هستیم.

وی در واکنش به آفساید بودن گل اول استقلال که توسط دانشگر به ثمر رسید، اظهار داشت: صحنه‌ها را ندیدم. نه گلی که برای آنها آفساید اعلام شد و نه گلی که محمد دانشگر زد را ندیده‌ام. شاید ۲۰ بار علیه ما داوری اعلام شد، یک بار هم اینطور شد. شاید بیش از ۲۰ بار تیم‌های دیگر ما را شانسی برده‌اند. نمی‌دانم کارشناسان چه گفته‌اند، اما آنها احتمالاً صحنه‌ها را دیده‌اند و این را گفته‌اند که به آن احترام می‌گذاریم.

مدافع تیم فوتبال استقلال درباره شانس استقلال برای موفقیت در ادامه لیگ، خاطرنشان کرد: نیم فصل دوم است و نیم فصل اول تیم‌ها شناختی ندارند. به خصوص در لیگ ایران امتیاز گرفتن در نیم فصل دوم خیلی سخت است. تیم‌ها برای برد و مساوی می‌آیند تا امتیاز بگیرند. تیم ما بازی خودش را انجام می‌دهد و شاید یک روز ما هم آماده نباشیم. در شرایطی به این بازی آمدیم که چند بازیکن ما سرما خورده بودند و مصدومان‌مان هم به این بازی نرسیدند. امیدوارم زودتر بازیکنان مصدوم ما آماده شوند.

چشمی در واکنش به این مسئله که آیا مشکلات این باشگاه و بازیکنان حل شده است یا نه، گفت: همه تلاش می‌کنند، اما اینکه کاملاً مرتفع شده باشد، خیر. تا زمانی که مشخص نشود مدیرعامل کیست و چقدر مسئولیت دارد، وضعیت همین است. هر کسی به اندازه مسئولیت خودش تلاش می‌کند و مدیرعامل باید تصمیم گیری کند. همه منتظر هستند تا مدیرعامل انتخاب شود که تکلیف تیم را بدانیم و بهتر است زودتر تکلیف مدیرعامل و هیئت مدیره مشخص شود.

وی در مورد اینکه اگر ماجرای کرونا ادامه داشته باشد و باعث برگزاری مسابقات بدون تماشاگران شود تکلیف چه خواهد بود، اظهار داشت: اسم این را میزبانی نمی‌گذارند. با ذوب‌آهن هر کجا بازی می‌کردیم فرقی نمی‌کرد. هم حق هواداران‌مان ضایع می‌شود و هم حق تیم‌های میزبان. اینکه ماجرای کرونا را کنترل کنند تا بیماری بیشتر نشود، کار خوبی است، اما برگزاری بازی بدون تماشاگر معنا ندارد. به نظرم بازی‌ها را لغو کنند تا این بیماری تمام یا کنترل شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.