هافبک تیم فوتبال استقلال پذیرفت گل اول این تیم به ذوب‌آهن آفساید بوده، اما تأکید کرد پنالتی آبی‌پوشان به درستی اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، آرش رضاوند پس از پیروزی ۲ بر یک تیم استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان در مورد داوری این دیدار اظهار داشت: گل آنها آفساید بوده و مثل اینکه گل ما هم آفساید بوده است. در طول فصل در هفت هشت صحنه داوری‌ها به ضرر ما بوده و حالا یک اتفاق در یک بازی به سود ما شده است. در هر صورت خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم.

وی افزود: شاید یک صحنه گل ما آفساید بود، ولی گل‌ آنها هم صد درصد آفساید بود و پنالتی ما هم کاملاً درست بود. این اتفاقات می‌افتد و در کُل قضاوت آقای حیدری خوب بود.

هافبک تیم استقلال در مورد شیوع ویروس کرونا و برگزاری بازی‌ها بدون حضور تماشاگران گفت: بالاخره جان همه در میان است. نبود هواداران امروز تأثیرگذار بود و آنها بازی را جذاب می‌کنند و غیبت‌شان به تیم آسیب می‌زند. بالاخره ما هم در زمین هستیم و نفس بازیکنان به یکدیگر می‌خورد. به نظر من با این شرایط اگر بازی‌ها برگزار نشود، بهتر است.

رضاوند درباره خستگی بازیکنان استقلال خاطر نشان کرد: همین‌طور است. ما سه سفر داشتیم و پلی‌آف آسیا را پشت سر گذاشتیم. شرایط سخت است و در رفت و آمد هستیم، ولی به نظرم تیمی خوب است که در روز بد بودن هم پیروز شود که خدا را شکر ما هم توانستیم پیروز شویم.

وی در مورد حضورش در ترکیب اصلی تیم استقلال و اینکه کمبود بازیکن باعث خستگی بازیکنان می‌شود، یادآور شد: من در نیم‌فصل اول به جز بازی اول در تمام مسابقات بازی کردم،‌ حالا چه یک دقیقه و چه ۹۰ دقیقه. حالا تعداد بازیکنان بیشتر باشد بهتر است و بچه‌ها کمتر آسیب می‌بینند، اما تصمیم‌گیری با مربیان است. امیدواریم تیم کامل باشد تا بازیکنان کمتر آسیب ببیند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.