مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در بازی با استقلال به تیم حریف موقعیت ندادیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، وحید محمدزاده پس از شکست ۲ بر یک ذوب‌آهن مقابل استقلال گفت: در جریان بازی هیچ موقعیتی به استقلال ندادیم و اولین تیمی بودیم که موقعیت ندادیم. ۲ گل بد خوردیم، یکی از آنها آفساید بود و گل دوم هم اشتباه من بود که از هواداران عذرخواهی می‌کنم.

وی درباره عملکرد داوری گفت: اگر کمک‌داور روی گل اول استقلال دخالت نمی‌کند و آفساید نمی‌گیرد باید روی دوم ذوب‌آهن هم دخالت نکند. داور گل ما را آفساید اعلام کرد ولی روی گل اول استقلال نظری نداد.

مدافع ذوب‌آهن در خصوص صحبت‌های رادولوویچ مبنی بر اینکه از نوع بازی مهدی قائدی تعریف کرده و باعث ناراحتی برخی از بازیکنان مثل اسماعیلی‌فر شده، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم دانیال چه صحبتی کرده و چرا ناراحت است. احساس می‌کنم اطلاعات غلطی به رادولوویچ دادند، چون در بازی‌های خانگی تیم ما با احتیاط بیشتری بازی می‌کند نشان دادیم که می‌توانیم بهتر بازی کنیم و اگر زرنگ بودیم امروز می‌توانستیم پیروز باشیم. احساس می‌کنم دانیال خیلی ناراحت بوده، همه می‌دانند که مهدی قائدی چه پتانسیلی دارد. در تیم ما هم چند بازیکن هستند که می‌توانند خارج از ایران بازی کنند مثل خود دانیال.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.