بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید سرمربی این تیم باید بداند خیلی از مربیان لیگ آرزو دارند بازیکنان تیمش را به خدمت بگیرند.

به گزارش ایسنا، دانیال اسماعیلی‌فر پس از شکست تیمش برابر استقلال اظهار کرد: ما دیدیم که گل اول استقلال در شرایط آفساید به ثمر رسید. من بیش از این نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم. ما طی چهار بازی اخیر شش امتیاز گرفته‌ایم که از این حیث نتایج خوبی کسب کرده‌ایم. وقتی مربی ما قبل از بازی می‌گوید از نظر بازیکن در بین پنج تیم برتر لیگ نیستیم، باشگاه باید به مربی توضیح بدهد که همین تیم شش ماه قبل تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا بوده است. این تیم یک روز نایب قهرمان آسیا بوده است.

وی افزود: خیلی از مربیان ایرانی آرزو دارند که در ذوب‌آهن مربیگری کنند. همین آقای گل‌محمدی که الان سرمربی پرسپولیس است روزی هدایت ذوب‌آهن را بر عهده داشت. کدام مربی وجود دارد که بازیکنان ما را نخواهد. در نقل و انتقالات همه بازیکنان ما را می‌خواستند. اینکه مربی مصاحبه می‌کند و می‌گوید نه در نقل و انتقالات پیش فصل بوده‌ام و نه در نیم‌فصل حضور داشته‌ام باید یک نفر به او بگوید شما شرایط تیم را دیده‌اید و کار را انتخاب کرده‌اید. هفت سال است در ذوب‌آهن بازی می‌کنم و این تیم را خانواده خودم می‌دانم. مربی تیم وقتی اظهارات درستی انجام نمی‌دهد به من به عنوان بازیکن برمی‌خورد. من بازیکن ضعیفی هستم اما در کنارم بازیکنان خیلی خوبی حضور دارند. امروز در نیمه دوم کیفیت خیلی خوبی را نشان دادیم. اگر من بازیکن ضعیفی هستم مربی باید به من بگوید نه اینکه این مساله را در رسانه‌ها مطرح کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.