سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ با بیان اینکه سپاهان اراده‌ای برای برگزاری بازی با پرسپولیس نداشت، گفت: کمیته انضباطی درباره نتیجه این مسابقه تصمیم می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سهیل مهدی درباره عدم برگزاری بازی پرسپولیس با سپاهان در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال گفت: متاسفانه نشد که شاهد یک بازی خوب باشیم. فکر می کنم حدود سه ساعت با اعضای دو تیم در ارتباط بودم. افتخار نداشتیم آقای تابش مدیرعامل سپاهان پاسخگوی تلفنمان باشد ولی هر ۱۵ دقیقه با آقای فتاحی (سرپرست سپاهان) در تماس بودیم. از سپاهانی ها خواهش کردیم برای جبران وقت، بازیکنان این تیم در اتوبوس و در راه ورزشگاه لباس خود را عوض کنند و دیگر به رختکن نروند. این اتفاق جدیدی نیست و در مسابقات بین المللی هم رخ می دهد.

مهدی درباره اینکه تابش اعلام کرده بود این مسابقه برگزار می شود و بازیکنان این تیم در راهرو ورزشگاه در حال گرم کردن هستند، تاکید کرد: فکر می کنم اراده ای نبود که این بازی انجام شود. شاید هم داریم قضاوت می کنیم. باید منتظر گزارش داور و ناظر بازی باشیم. شاید اگر این مسابقه یک بازی بین المللی بود و ناظر نپالی آن بالا حضور داشت، تیم ها وارد زمین می شدند.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ با انتقاد از مسئولان سپاهان تاکید کرد: همانطور که گفتم عوض کردن لباس در اتوبوس چیز جدیدی نیست ولی اینکه یک تیم به رختکن برود و پاسخگو نباشد درست نیست. ۳۰ دقیقه مهلت ابتدایی سپاهان تمام شد. در ۳۰ دقیقه دوم هم وقتی داور دید تیم ها در زمین نیستند، سوت زد. باید منتظر گزارش ناظر و داور باشیم.

مهدی در پایان در خصوص نتیجه این مسابقه هم گفت: باید منتظر گزارش داور و ناظر باشیم. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و ارکان قضایی در خصوص نتیجه تصمیم گیری می کنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۳ )