سرمربی تیم فوتبال میلان از عملکرد شاگردانش پس از ۱۰ نفره شدن بنفش‌پوشان فلورانس و عملکرد تیم داوری انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، استفانو پیولی که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در هفته بیست‌وپنجم سری A ایتالیا در دیداری خارج از خانه مقابل فیورنتینای ۱۰ نفره، برتری یک بر صفر خود را با تساوی یک - یک عوض کرد، پس از این در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN»، گفت: ما مسئولیت کامل این نتیجه را برعهده می‌گیریم. ما بازی را در کنترل خود داشتیم و هر کاری که لازم بود را انجام دادیم اما وقتی فیورنتینا ۱۰ نفره (در پی اخراج دالبرت در دقیقه ۶۲) شد، بازی را رها کردیم و فکر کردیم بازی تمام شده است.

وی افزود: ما اشتباهاتی در این بازی داشتیم و مسئولیت این نتیجه را برعهده می‌گیریم. درباره پنالتی فیورنتینا هم باید بگویم که اصلاً پنالتی نبود و شکی در این باره ندارم. درک نمی‌کنم که چرا از فناوری در چنین موقعیت‌هایی استفاده نمی‌شود. ما باید بازی را می‌بردیم و در جایگاه انجام این کار هم بودیم. من تأیید کرده بودم که VAR می‌تواند به داور برای تصحیح تصمیم نادرستش کمک کند اما ظاهراً اینطور نیست.

سرمربی میلان تصریح کرد: پذیرش چنین تصمیماتی سخت است چون در هفته‌های اخیر اتفاقات عجیبی افتاد که به ضرر ما تمام شد. همانطور که گفتم ما مسئولیت این نتیجه را برعهده می‌گیریم چون مرتکب اشتباهات زیادی شدیم، اما ما روی موارد دیگر کنترلی نداریم. ما پس از ۱۰ نفره شدن فیورنتینا خیلی ساده توپ را از دست دادیم و بیش از حد حس راحتی کردیم و اجازه دادیم آنها سه یا چهار ضدحمله ترتیب دهند، اتفاقی که نباید در چنین شرایطی رخ دهد.

میلان در حال حاضر با ۳۵ امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی سری A قرار دارد و با آتالانتای چهارم جدولی (آخرین جایگاه برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا) ۱۰ امتیاز اختلاف دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.